Gå til innhold

GTA: San Andreas Unlockables


Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvordan jeg skal bruke disse her unlockables på spillet. Kan noen forklare?

 

 

GTA: San Andreas Unlockables

Unlockable Outfits

 

These are all the Unlockable Outfits in the game...

 

Unlockable How to Unlock

 

 

Medic Uniform Date Katie to %100

Pimp Suit Date Denise to %100

Overall's Outfit Date Helena to %100

Racing Outfit Date Michelle to %100

Police Uniform Date Barbara to %100

Valet Uniform Complete the mission "555-WE-TIP"

Gimp Suit Complete the mission "The Key to her Heart"

Croupier Uniform Complete the mission "Breaking the bank at Caligula's"

 

 

HVOR FINNER JEG DISSE JENTENE? JEG HAR IKKE TATT SÅ MANGE OPPDRAG, HAR KOMET TIL DET OPPDRAGET DER DU SKAL KJØRE ETTER EN ROSA BIL OG SKYTE. MEN VIS DET HAR NOE MED OPPDREGENE OG GJØRE......FINNES D KODER?

Endret av Leify94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes forskjellige jenter rundt omkring i San Andreas som du kan gå på stevnemøte med. Når disse jentene opplever en suksessful date ofte nok, vil du til slutt få låst opp klesplagg. For eksempel hvis du dater Katie og du når 100 % i forholdet, vil du låse opp Medic-uniformen.

 

Uniformene finner du i klesskapene til huset/ husene dine. :)

Lenke til kommentar
Det finnes forskjellige jenter rundt omkring i San Andreas som du kan gå på stevnemøte med. Når disse jentene opplever en suksessful date ofte nok, vil du til slutt få låst opp klesplagg. For eksempel hvis du dater Katie og du når 100 % i forholdet, vil du låse opp Medic-uniformen.

 

Uniformene finner du i klesskapene til huset/ husene dine. :)

 

 

Men hvor finner jeg disse jentene? Hvordan vet jeg at det er de jentene.

Lenke til kommentar

Du finner de på litt ulike plasser. Noen av de blir du introdusert for i løpet av de vanlge missions, og du kan dermed ikke date de før du har kommet langt nok i missions. Andre må du aktivt lete etter. Se etter hjerter på (mini)map, slik som hjertet på Denise sitt hus (den første dama du redder i et mission, og kan date etterpå).

 

Det er en stund siden jeg spilte GTA San Andreas, så jeg husker ikke alle, men minst en av damene står ute i et område med en liten blå pil over seg. Du må gå bort til henne og da vil du enten få beskjed om å fikse på utsende (bli tykkere/tynnere/mer muskuløs/mindre muskuløs; hun sier klart fra om hva hun liker) eller øke din sex-appeal (klær, tattoveringer, hår), eller hun vil date deg. Når du kan date dama kommer det opp et hjerte ved huset hennes, og da må du kanskje kjøre rundt for å finne dette.

 

Alternativt kan du lete etter en gamefaq for spillet og bare søke opp det du trenger, men det ødeligger jo litt av morroa etter min mening.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enkelte av jentene er veldig kresne iallfall. Skal du få 100% på alle, må du unngå all trening en stund, da en av de avviser deg glatt om du har noe mer muskler enn en fyrstikk :p

 

Her fant jeg et kart.

 

Edit:

  • Barbara sørger for at du ikke mister våpnene når du blir "busted", og du kommer ut gratis.
  • Katie sørger for at du ikke mister våpnene når du blir "wasted", og du får gratis behandling.
  • Hos Michelle får du reparert bilen din gratis (kun i hennes garasje dog, og koster "bare" $100 andre steder)

Det er de fordelene jeg husker i hodet. Har ikke spilt SA på lenge :p

Endret av ;P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...