Gå til innhold

Drillo - Bør han fortsette eller ikke?

Dotten

Drillo eller ei?  

90 stemmer

1. 1. Bør Drillo få fortsette?

• Ja! Nye Drillos for alt det er verdt!
      59
    • Nei, la oss prøve noe nytt.
      27
    • Vet ikke/ingen formening
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At vi har to poeng på fem kamper mot Sveits, Albania og Island er selvfølgelig Drillo sin feil. Vi har bedre stall enn samtlige lag minus Sveits, men fortsatt har vi avgitt poeng på poeng mot alle bortsett fra Kypros og Slovenia. Vi var toppseedet til kvalifiseringen, men to runder før slutt er vi allerede ute av dansen. Bedre mulighet til å nå VM enn dette får vi neppe med det første.

Å spille med en dyp 451-formasjon i samtlige kamper, inkludert alle hjemmekampene er å grave sin egen grav. Greit nok om den defensive spillerstilen fører til resultater slik den gjorde på 90-tallet, men det gjør den overhodet ikke nå. Det er talent i samtlige U21-gutta som startet kampen i dag, men er det rart de ikke får ut potensialet når de blir satt opp i et begrenset system uten rom for kreativt spill?

Jeg ser heller at drømmen om mesterskap ryker ved at vi spiller fri og dynamisk fotball enn å se fotballen (les: mangelen på) vi har blitt servert de siste 3-4 årene.

Lenke til kommentar

Vi har bedre stall enn samtlige lag minus Sveits

Ja har vi egentlig det? Såvidt jeg vet har både Albania og hvertfall Island flere stjernespillere enn oss i dag. Syns det er Islendinger i større klubber både her og der.

Island ser ut til å vinne over Albania og går forbi oss. Det samme gjorde Slovenia de slo Kypros 2-0.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at fotballen har utviklet seg, at det er flere gode nasjoner nå enn tidligere og at nivået er høyere enn på 90-tallet.

Jeg synes heller ikke at spillermaterialet som brukes på landslaget er god nok, med noen få hederlige unntak.

Synes at Norge ventet for lenge med å gjøre grep mot Sveits, og det er Drillos skyld.

Jeg har beskyttet Drillo i alle år, men nå skulle jeg helst sett at de fikk på plass en erstatter allerede før neste måneds kamper slik at han får enda litt bedre tid å sette sitt preg på laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...