Syn Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har nå sett hele Generation Kill serien og er blitt helt hektet. Er det noen her som vet om noen moderne krigsserier om Iraq eller Afghanistan? Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Moderne krigserier av den kvaliteten tror jeg ikke du vil finne noe annet sted. HBO lager helt fantastiske verk og dette er et av dem. Hvis du ikke har sett Band of Brothers så anbefaler jeg den på det varmeste, selv om den er satt til andre verdenskrig. Det i mine øyne den beste miniserien noensinne. Når jeg tenker meg om har jeg sett deler av en serie som er satt til iraq/afghanistan, men den omhandler mye annet rart og. Husker dog ikke hva den heter, beklager! Lenke til kommentar
Syn Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har jo selvfølgelig sett Band of Brothers et par 10 ganger Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har jo selvfølgelig sett Band of Brothers et par 10 ganger tenkte det ja Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det finnes en serie som heter Over There. Jeg har ikke sett den, men jeg er bombesikker på at den ikke når HBO's Generation Kill til knærne. Men du kan jo alltids sjekke den ut. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 "Over There", ja. Men jeg syntes første episode var patetisk, og gadd ikke følge med videre. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Herlig, setter igang med DL takk for svar Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har ikke sett den, men "Occupation" virker intressant. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Det er en film, men The Hurt Locker er en veldig bra moderne krigsfilm: http://www.imdb.com/title/tt0887912/ Endret 13. oktober 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Syn Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Noterer meg begge, får ta en titt på dem, takk for råd Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hurt Locker kan jeg anbefale på det varmeste, men den må du nok i tilfelle se på kino. Diskutering rundt nedlasting er forøvrig fy-fy her på forumet Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Traffic het serien jeg ikke huska navnet på, kan jo være værdt et forsøk? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Generation kill er en fantastisk serie, digger den! Lenke til kommentar
Syn Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Har da sett Generation Kill-serier 3 ganger, Over there-serien 1 gang og The Hurt Locker. Første episoden av Over There fikk jeg bakoversveis av. Den var helt ubrukelig, men fortsatte alikevel å se på, og den ble bare bedre derfra. Så jeg vil annbefale å se første episode av den, men vite at serien ikke er like teit videre The Hurt Locker var veldig bra, så den i dag. Den "Occupation" som ble nevnt, er det Occupation 101? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Den "Occupation" som ble nevnt, er det Occupation 101? Niks, er visst en egen serie. Occupation 101 er vel en dokumentar? Lenke til kommentar
Syn Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Den "Occupation" som ble nevnt, er det Occupation 101? Niks, er visst en egen serie. Occupation 101 er vel en dokumentar? Ja, Occupation 101 var den eneste jeg fant når jeg søkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå