Gå til innhold

[Løst]CD-leser på laptot fungerer ikke!

Anbefalte innlegg

Søstera mi har en laptop som hun har hatt en stund, men for litt siden sluttet CD-leseren plutselig å fungere. d går fint å løse ut, og du høhrer at dataen jobber når du sette inn disken, men ingen reaksjon ellers! noen forslag om hva som kan være galt?

Endret av comino13
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du setter inn en CD som du vet fungerer, men du ikke klarer å åpne den via min datamaskin så er det nok en god sjanse for at leseren rett og slett er blitt defekt. I så tilfelle ville jeg anbfale at du lar noen som har bedre peil på data se på den for å bekrefte at det er tilfelle.

Så lenge maskinen er kjøpt i norge og skaden ikke er selvforskylt så har du 5 års reklamasjonsrett, så du kan bruke den for å få rettet problemet om du er innen den tidsperioden. Kontakt selger for detaljer.

-Stigma

Lenke til kommentar
Om du setter inn en CD som du vet fungerer, men du ikke klarer å åpne den via min datamaskin så er det nok en god sjanse for at leseren rett og slett er blitt defekt. I så tilfelle ville jeg anbfale at du lar noen som har bedre peil på data se på den for å bekrefte at det er tilfelle.

Så lenge maskinen er kjøpt i norge og skaden ikke er selvforskylt så har du 5 års reklamasjonsrett, så du kan bruke den for å få rettet problemet om du er innen den tidsperioden. Kontakt selger for detaljer.

-Stigma

ok, takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...