Mariofrans Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvor kan jeg se southparkepisoder gratis? Har sett på Southparkstudios.no, men det vil ikke fungere.. Den sier at jeg må laste ned en ny flashplayer for å kunne spille. Dette vet jeg ikke hvordan jeg gjør på grunn av at jeg sitter på en Linux pc. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Du kan prøve denne linken: *Fjernet link til piratmatriale* Det er ein ganske lang link, men om du lagrer ein snarvei på skrivebordet ditt, trenger du ikkje å skrive den inn kvar gong. (Selvsagt visste du dette frå før) Endret 12. oktober 2009 av KVTL Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Southparkstudios er den eneste lovlige måten å se southpark på i norge online.. Noen annen link= piratkopering. MVH KVTL Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 www.xepisodes.com er lovlig.. der har du til og med sesong 13 og de nye episodene kommer hver Torsdag Men på min PC står det: "Video can not be found". Men det gikk før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå