Colinex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei jeg er en gutt på 13 år som har litt lyst til å starte på MMA (Mixed Martial Arts). Er det noen her som vet om noen MMA klubber i Oslo for barn? Håper dere kan gi meg svar kjapt. =) Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Ingen som vet ? Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Trodde idéen med MMA var at alle kampsporter kunne delta. Prøv å finn noen som kan trene deg i braziliansk Ju-jitsu, og kanskje ta litt kickboxing ved siden av - tror det ville gitt deg et veldig godt grunnlag i MMA. Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Takk, men liksom det jeg tenkte på var liksom en klubb som liksom lærte deg alt, som boxing, grappling osv. Vet du om noen sånne klubber? Lenke til kommentar
Madock Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg vet at de aller fleste klubber som driver MMA-trening har 16årsgrense for å få trene MMA der. Det du kan gjøre er å begynne å trene BJJ på Frontline Academy, og så gå over til MMA etterhvert. Evt, prate med instruktørene der og høre om du kan få være med på mma-treningene. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Pleier vel å være sånn at de vil at du skal ha et visst grunnlag i en kampsport før man begynner med mma. 6 måneder etter det jeg har hørt...Frontline er det vel enten BJJ eller Thai boxing Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 ok, skal drive å se litt på bryting og grappling så kanskje jeg starter på det eller noe annet inntil jeg er gammel nok tilå starte med MMA. Hvis dere finner ut noe så si gjerne ifra=). Lenke til kommentar
ritcki Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Jeg vet at de aller fleste klubber som driver MMA-trening har 16årsgrense for å få trene MMA der.Det du kan gjøre er å begynne å trene BJJ på Frontline Academy, og så gå over til MMA etterhvert. Evt, prate med instruktørene der og høre om du kan få være med på mma-treningene. Joda de aller fleste MMA klubbene har 16 års grense. men som oftest er det for at mma er en seriøs sport og man må tåle litt blåmerker. Endret 15. november 2009 av ritcki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå