YngveM Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei jeg tenkte at jeg kunne bidra med ett bilde jeg er ganske fornøyd med, det er tatt ca i uke 2-3 i sommerferien i saltstrømmen Eneste redigeringen er fjerning av rusk fra linsa og raw redigering. Exif data: Kamera - Nikon D60 Objektiv - Nikon D60 kit (18-55mm f5,6 VR) Brennvidde - 18mm Lukkertid - 1/50 Blender - f22 ISO - 100 Lenke til kommentar
Tidlaus Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Flott solnedgang med nydelige skyer! Burde hatt noe, hva som helst, i forgrunnen. Det blir litt tomt slik det er nå. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Utrolig fin himmel, men ble det ikke litt mye forgrunn? Lenke til kommentar
telealf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Flotte farger og himmel. Bra komposisjon, men kanskje litt mye (tom) forgrunn? Signaturen bør gjøres mye mindre og gjerne transparant. Slik den er nå med hvit skrift på sort bakgrunn trekker denb alt for mye oppmerksomhet fra bildet... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Men dog så uskarpt og her var det mye å hente. Lenke til kommentar
YngveM Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Sorry for at jeg ikke har svart, men jeg har hatt litt skolearbeid og andre ting som har tatt min oppmerksomhet. Jeg ser det er litt uskarpt, er det noen som har en god guide for hvordan man bruker Unsharp Mask? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå