christarden Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei. Jeg har nylig kjøpt meg en PS3. Og tenkte å spille litt online. Men uansett hva jeg gjør så disker jeg fra alle games. Så jeg har søkt litt på nettet etter mulige grunner til dette. Og har kommet frem til at jeg må enable DMZ og slik. Men med tanke på at jeg har svært lite peiling på router og slik, så har jeg noen problemer med å få til dette. Til informasjon så har jeg en Speedtouch 546T2 fra Telenor. Er det noen som har gjort dette selv og kan være så snill å hjelpe meg? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei. Jeg har nylig kjøpt meg en PS3. Og tenkte å spille litt online. Men uansett hva jeg gjør så disker jeg fra alle games. Så jeg har søkt litt på nettet etter mulige grunner til dette. Og har kommet frem til at jeg må enable DMZ og slik. Men med tanke på at jeg har svært lite peiling på router og slik, så har jeg noen problemer med å få til dette. Til informasjon så har jeg en Speedtouch 546T2 fra Telenor. Er det noen som har gjort dette selv og kan være så snill å hjelpe meg? På forhånd takk. Trådløs router ?? Er PS3 koblet til trådløst ? Har du prøvd kabel og sett om det blir bedre da ? Det bør holde stort sett å slå på "uPnP" i routeren, da skal PS3 greie å åpne portene sine selv. Lenke til kommentar
christarden Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja, den er koblet til trådløs router. Det er såpass lang avstand fra PC-rommet til stua hvor PS3 står. Så jeg har ikke fått prøvd med kabel enda. Men skal prøve å få tak i en kabel nå. Og uPnP er enablet i router, og dette hjelper ikke.. What to do! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 kansje dette kan hjelpe deg litt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=954692&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå