napap09 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hallo folkens! Jeg skal lage en ebook om hvordan man lager en webside... Kan jeg da inkludere et gratis webside programm + noen gratis templater som jeg finner på internet, med i pakken slik at brukerne enkelt kan redigere sine egne websider og bruke templatene? Jeg skal altså lage ebook, så lurer jeg på om det er lov å legge ved et webside program med i pakken sammen med noen gratis templater som jeg finner på internet...? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det spørs helt på hvilke templates det er snakk om. Noen er lov å dele videre, andre ikke. Selv om de er gratis å bruke. Samme med programvaren. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det bør forresten stå der du henter templates-ene og programmet. Som regel er det lov å dele det så lenge du ikke tar betalt. Se etter om det står noe om "redistribute" eller lignende. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det virker som du burde lage noen websider og lese endel guider på nettet før du begynner å lage noen bruksanvisning for andre? Jeg har laget endel websider siden 1997 og skjønner hvertfall at det er utrolig mye jeg ikke kan om det. My 2 cents... Lenke til kommentar
napap09 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Det virker som du burde lage noen websider og lese endel guider på nettet før du begynner å lage noen bruksanvisning for andre? Jeg har laget endel websider siden 1997 og skjønner hvertfall at det er utrolig mye jeg ikke kan om det. My 2 cents... Jeg har en del websider som f.eks http://www.prowps.com hvor jeg selger en tidligere ebook, og http://www.mysok.net Ja web utvikling er et stort felt, men man behøver ikke å være ekspert for å gi en enkel og brukervennelig "Step by step" guid.... Takk for svar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor trenger du å selge ebøker når du allerede tydeligvis innehar hemmeligheten som kan gjøre alle rike Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 OK, da skjønner jeg at du har mere peiling enn jeg trodde. Lykke til. Lenke til kommentar
napap09 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor trenger du å selge ebøker når du allerede tydeligvis innehar hemmeligheten som kan gjøre alle rike Vel, hehe! å selge ebook er en av måtene som kan gjøre folk rike, dette står også rikelig forklart i min bok. Takk for svar... PS. Takk for svar alle sammen! jeg har nå fått de svarene jeg trenger... OK, da skjønner jeg at du har mere peiling enn jeg trodde. Lykke til. Takk. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvis det ligger gratis tilgjengelig på internett, hvorfor ikke bare linke til nedlastingssiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå