iKent Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Heisann. Har seg slik at jeg snakker en del med ei jente jeg kjenner. Hun sier alltid Hei Puus<3<3<3* Etc. Og sånt. Men tror liksom ikke hun er intressert i meg for med en gang jeg spørr henne om hun skal noe i dag osv eller til helga er hun "alltid" opptatt eller skal noe. Bortsett fra det så er hun veldig opptatt av å fortelle om sexlivet sitt til meg. Alltid får jeg referater fra forrige helgs fest der hun hoppa på så så mange gutter osv. Liksom alt hun snakker om er sex. Hvorfor er hun sånn? Liker hun meg eller er hun bare ute etter å tease meg? Som et eksempel så snakket jeg nettopp med hun og da sa hun at at hun skulle finne på noe med en gutt. Ikke noe navn, bare jeg skal gjøre noe med en gutt i dag. Du da?" osv. Er skikkelig forvirra:S er dette bare en "teaser/Luremus" som synes det er overmåte kult å leke løs og fortelle om sexlivet hennes?:S Hadde vært artigt å få høre noen meninger.. iKent Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hmm. Kanskje hun prøver å gjøre deg sjalu. Kanskje hun sier det for å skryte. Kanskje hun ser på deg som en venn hun kan snakke med. Vet ikke helt, men jeg tror hun bare gjør det for å virke kul (noe som hun ikke er) og gjøre deg sjalu. Lenke til kommentar
Angua Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 det er sånn noen jenter snakker med vennene sine. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Håper ikke jeg knuser en drøm her eller noe Men jeg har eventuelt lært at noen jenter ofte bare trenger en "msn" venn til å snakke om alt mellom himmel og jord om. Har en venn som konstant skal fortelle meg detaljene om sexlivet hennes også og spør meg om veldig mye, men prøver som regel å ignorere henne. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hehe, det er ikke liksom bare en "msn venn" igomed at jeg er et "ringeoffer" også hun ringer og sender meldinger konstant hele tiden, hender det blir stille en periode da hun har kontantkort xD Men ja.. Jeg vet ikke jeg ass. begyner egentlig å bli rimelig lei av detta. -.- Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er vell ikke sånn du vil ha det? Si det til hun, sett hun på plass. Fortell hvordan du føler du blir behandla. Liker du hun? Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er skikkelig forvirra:S er dette bare en "teaser/Luremus" som synes det er overmåte kult å leke løs og fortelle om sexlivet hennes?:S jepp ta igjen med samme mynt og se hvordan hun reagerer Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tror hun prøver å gjøre deg sjalu. det er DEG hun vil ha, go for it boy. Lenke til kommentar
Angua Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er skikkelig forvirra:S er dette bare en "teaser/Luremus" som synes det er overmåte kult å leke løs og fortelle om sexlivet hennes?:S jepp ta igjen med samme mynt og se hvordan hun reagerer + 1! på tide at du får ha det litt gøy også Lenke til kommentar
iKent Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg gidder ikke sitte å ljuge om at jeg har høvla over halve fjorden her, for det har jeg faktisk ikke XD men vettafaen jeg... får bare se ossen ting blir. Gidder ikke prate med hu når hu er sånn. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tips til neste gang. Vist du er med hun, og hun begynner å snakke om sexlivet hennes, og vist hun skryter litt av seg selv eller i den duren. Ta også utfordre henne. Si f.eks "Hold kjeft, og vis meg hva du er god for" "Ligg med meg da". Så ser du hvordan hun reagerer. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tips til neste gang. Vist du er med hun, og hun begynner å snakke om sexlivet hennes, og vist hun skryter litt av seg selv eller i den duren. Ta også utfordre henne. Si f.eks "Hold kjeft, og vis meg hva du er god for" "Ligg med meg da". Så ser du hvordan hun reagerer. ..Nei, ikke gjør dette. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Vel, kjenner jeg henne rett ville det endt opp med av i hadde sex hele natten. Tror egentlig hun er konstant kåt 24/7. Hun snakker og tenker på sex mer enn jeg gjørOo det er til tider litt skummelt. Tips til neste gang. Vist du er med hun, og hun begynner å snakke om sexlivet hennes, og vist hun skryter litt av seg selv eller i den duren. Ta også utfordre henne. Si f.eks "Hold kjeft, og vis meg hva du er god for" "Ligg med meg da". Så ser du hvordan hun reagerer. ..Nei, ikke gjør dette. Altså hun spurte om hu kunne komme bort å hoppe på meg i går kveld. Så skal vel ikke så mye til å komme til sengs med henne som jeg sa:P Edit: Svarte på en post til. Endret 12. oktober 2009 av iKent Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Hvorfor ikke? For meg så virker det som hun er en veldig "dirty" jente, og hinter til sex. Det værste som kan skje er vell at hun ikke gidder å snakke mere med han? Og det virker ikke som om trådstarter er så veldig interessert i å høre på hva hun har å si uansett. EDIT: Okei, men hva er det du ønsker? Liker du jenta? Endret 12. oktober 2009 av Tozva Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Helt enig. TS har tilsynelatende ingen værdens ting å tape på en konfrontasjon. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Har ikke peiling O.o.(på om jeg liker jenta). Tror ikke hun er den mest trofaste jenta som kommer til å holde seg til en person. Har vært på en del fester med hun der hu havner i senga med mr good-lookin hver gang. (Vel og merke forskjellige hver gang å). Så jeg er ganske usikker på om jeg i det heletatt ønsker å ha noe seriøst med henne. Edit: Når hun snakker pusegutt med meg så jatter jeg egentlig bare med og later som jeg bryr meg. Er jeg slem?:/ Endret 12. oktober 2009 av iKent Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det virker som om dere legger omtrent like mye i det begge to. Har du lyst til å ligge med henne? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 ikke egentlig. Bare lurer på hva hun egentlig vil av meg? Er det bare skryt eller liker hun meg liksom?:S Er hun ute etter en venn med fordeler eller en kjæreste?`Om jeg skal bli sammen med hu og ligge med hu blir det isåfall etter å ha blitt kjent med henne IRL, og ikke på msn. Og vite at jeg skal kunne stole på henne. Altså hun ser ikke værst ut, hun er snill osv, men veldig veldig sex opptatt. XD vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men prøvde i allefall. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er vel ikke noe problem å ha ei jente som er veldig sexopptatt. Problemet er vel mer at det høres ut som hun har vært på halve (eller nærmest hele) bygda Lenke til kommentar
iKent Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Ikke så langt i fra nei:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå