Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

gta iv viser 700 mb skjermkort? jeg har 1 gb!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  atriC skrev:
kanskje det viste at det var 700mb ledig? ikke vet jeg, men hvorfors kal du spille 3 spill samtidig?

fordi jeg skulelt este om det funket:P, jeg har hatt pcen min i 1 måned... og den har blitt mye treigere, med bare wow oppe viser den 70 % cpu usage, hva skal jeg gjøre?-.-

Lenke til kommentar

jeg ville sjekket pcen opp for virus. Om du bruker norton, slett det og last ned AVG, Avast eller ''kjøp'' NOd32 elelr andre typer antivirus programmer. Sjekk også i task manager hva som bruker opp all prosessor kraften din.

edit: litt for sein med å poste :p

Endret av atriC
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler å kjøre ett spill om gangen. Dessuten fraråder jeg å kjøre "crackede" spill og programmer, blant annet fordi det er vanskelig å vite hva de egentlig inneholder. Kanskje "cracken" til GTAIV inneholder en mailserver som bruker 70% av CPU-kraften din til å sende ut spam?

Lenke til kommentar
  abreham103 skrev:
jeg logger inn på gta iv, så graphics så står det at jeg bare har 700 mb grafikkort:O jeg har 1 gb... dette er cracket versjon, har det noe å si? er det noen som vet hva som er galt?

hadde wow og far cry 2 oppe samtidig hvis det hjelper

Laptop? Hvis ja, så har du sikker en sånn minne at den benytter systemets RAM, og da tar programmet kunn det den har behov for.

Lenke til kommentar
  AvidGamer skrev:
  abreham103 skrev:
jeg logger inn på gta iv, så graphics så står det at jeg bare har 700 mb grafikkort:O jeg har 1 gb... dette er cracket versjon, har det noe å si? er det noen som vet hva som er galt?

hadde wow og far cry 2 oppe samtidig hvis det hjelper

Laptop? Hvis ja, så har du sikker en sånn minne at den benytter systemets RAM, og da tar programmet kunn det den har behov for.

de tr en kliss ny stasjonær med disse specsa: antec twelve hundred Western Digital Caviar® GreenPower™ 1TB Corsair TWIN2X PC6400 DDR2 8GB KIT CL5 AMD Phenom II X3 720 Black Edition Triple Core, 3,2Ghz, AM3, 95W, (overclocka) ATI radeon HD 4890 1GB 1075 mhz memory clock, 950 mhz gpu clock Chieftec Smart Series 550W PSU

den burdejo klare masse! den gjorde det før, jeg dro 6 spill om gangen uten noe problemer"!

Lenke til kommentar
  Kris skrev:
Lukk igjen andre programmer når du spiller så er nok problemet løst. Hvis spillet funker med 700mb holder vel det? :)

jeg fant ut av at "gta iv encoder" brukte 37/38% cpu xD tror nok jeg sletter gta ja:P

og det lagga VELDIG på gta, :p

Endret av abreham103
Lenke til kommentar
  H80 skrev:
Jeg anbefaler å kjøre ett spill om gangen. Dessuten fraråder jeg å kjøre "crackede" spill og programmer, blant annet fordi det er vanskelig å vite hva de egentlig inneholder. Kanskje "cracken" til GTAIV inneholder en mailserver som bruker 70% av CPU-kraften din til å sende ut spam?

Laster du ned fra the pirate bay er det bare å lese kommentarene eller teste de for malware etc. med et antivirus program. Det er dumhet som fører til virus, ingenting annet.

Lenke til kommentar
  atriC skrev:
  H80 skrev:

Laster du ned fra the pirate bay er det bare å lese kommentarene eller teste de for malware etc. med et antivirus program. Det er dumhet som fører til virus, ingenting annet.

jeg har avg og ad aware og jeg scanner alltid filer før jeg bruker de, men nå spilte jeg akkurat crysis og cpu usage gikk helt opp til 67 %? det skal da ikek gjør det...

Lenke til kommentar
  H80 skrev:

Tror du kan stole på Deviant-cracker på Megagames.com, begge er veldig seriøse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...