Super-Nisse Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei, på skolen for noen dager siden, gikk det noen innpå en nettside med nazistiske videoer og brutale videor... Jeg tror videoene var virkelig, jeg vil helst ikke snakke om innholde, men jeg lurer på om det går an å anmelde sider som disse, for å så få de vekk fra internett. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 https://tips.kripos.no/cmssite.asp?c=1&s=8&menu=5 Noe av det første jeg fant på google. Kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er mye sykt der ute. Internett er verden. Verden er grusom. Bare se på 4chan OT: Kris kom meg i forkjøpet. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 er nok mange steder du kan raportere de, så føler du at du har gjort noe ihvertfall de ligger stortsett på servere i land hvor de gir en god f i hva de har Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Norske eller utenlandske sider? Ikke alle nasjoner har forbud/regulert disse ved lov.. Lenke til kommentar
Lituch Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Best å bare la være å titte på dem, er lite mannen i gata kan gjøre med det. Endret 12. oktober 2009 av Lituch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå