agail Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har en skole oppgave i html. Skal lage en nettside og må ha kontakinfo nederst på siden. Hvordan får jeg det til? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva mener du med kontaktinfo? Er det ikke bare å gjøre noe sånt her? <p>Kontaktinfo: <br /> Telefon: xx xx xx xx <br /> Mail: [email protected] <br /> </p> Lenke til kommentar
agail Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva mener du med kontaktinfo? Er det ikke bare å gjøre noe sånt her? <p>Kontaktinfo: <br /> Telefon: xx xx xx xx <br /> Mail: [email protected] <br /> </p> Men er det lite tekst på siden da så står det midt på siden. Vil ha det til å ligge i bunn hele tiden. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da får du enten fylle på mer tekst eller sette mange <br /> i midten av siden Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Evt så kan du opprette en div som du gir en fast plassering. Lenke til kommentar
agail Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Evt så kan du opprette en div som du gir en fast plassering. Har prøvd det, men på den andre siden så er det mye mer tekst og da blir kontaktinfoen stående midt i teksten. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Vet ikke om jeg forsto deg helt rett, men for å gjøre det enkelt HTML: <div id="main">Selve siden</div> <div id="footer">Kontakt info</div> CSS: #main { height: 80%; } #footer { height: 20%; } Lenke til kommentar
agail Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Vet ikke om jeg forsto deg helt rett, men for å gjøre det enkelt HTML: <div id="main">Selve siden</div> <div id="footer">Kontakt info</div> CSS: #main { height: 80%; } #footer { height: 20%; } Har prøvd å bruke height, men ble plaget med at hvis teksten er veldig lang så blir det overlapping med kontaktinfoen. Det blir stående overhverandre. Det funker bra hvis teksten ikke er for lang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå