Nidhogg Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 AWGTHTGTATA :Are We Going To Have To Go Through All This Again? BOFH :Bastard Operator From Hell BOOYFM :Bored Out Of Your Fucking Mind CYPUWIPD :Can You Pick-Up What I'm Putting Down DLTDHYWTGLSY :Don't Let The Door Hit Ya Where The Good Lord Split Ya Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 OMFG=Oh my fucking God, så hvorfor ikke:OFMG=Oh f_uck my God Det er det nye.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 PIFMUFF = Pulbar I Fylla Men Ut Før Frokost(YEE baby! ..) Brukes på damen som er stygge ... men ikke helt for sinnsvakt Kaller slik Coyote jeg, våkner opp om morran og "dama" ligger på armen din, du vil helst unngå å vekke "henne" så du gnager av deg armen i stedet, det samme som coyoter gjør når de setter fast foten i ei revesaks. Har du den følelsen når du våkner er det ille :-? Vel jeg har et lite tips da etter "akten": tass en liten tur på dass, så når du kommer ut igjen så er det bare å si: "er du ikke dratt enda". Burde sette ræva i gir på dem i senga Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 BBQ - Barbeque ASAP - As Soon As Possible SARS - Severe Acute Respiratory Syndrome VIP - Very Important Person IBM - International Bussines Machines OSV - Og Så Videre Disse kan hives inn hvis man holder på med å kaste ut forkortelser, for eksempel: OMG STFU BBQ ASL VIP SARS PLZ ASAP OSV Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 BTW= By the way AMD= Advanced Micro Devices Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 LAAB = Lei Av A Berg (plagsom fyr) :smile: GISFMNPGAAMF = Går I Sur For Meg Nå På Grunn Av Altfor Mange Forkortelser Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 LAAB = Lei Av A Berg (plagsom fyr) :smile: GISFMNPGAAMF = Går I Sur For Meg Nå På Grunn Av Altfor Mange Forkortelser Det er stygt å mobbe, men den der var forsåvidt litt tøff... Lenke til kommentar
Term Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 LAAB = Lei Av A Berg (plagsom fyr) :smile: GISFMNPGAAMF = Går I Sur For Meg Nå På Grunn Av Altfor Mange Forkortelser Hehe know all what u mean m8[/b] Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Vel jeg har et lite tips da etter "akten": tass en liten tur på dass, så når du kommer ut igjen så er det bare å si: "er du ikke dratt enda". Burde sette ræva i gir på dem i senga Problemet er når du våkner i en seng som ikke er din, ser på dama som forøvrig sover og det går ett grøss igjennom deg. Da er det bare å snike seg ut ubemerket, noe som nesten er umulig uten å "awaken the beast", på toppen av det hele har du fylleangst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 ROFLMAOPMP= blablabla.....Peeing My Pants Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 LAAB = Lei Av A Berg (plagsom fyr) :smile: m2=me too(jeg også) Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 NVM - Nevermind BF - Boyfriend Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 noen her som føler seg støtt pga PIFMUFF?? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 PIFMUFF = Pulbar I Fylla Men Ut Før Frokost(YEE baby! ..) Brukes på damen som er stygge ... men ikke helt for sinnsvakt en GIF alltså (Gangbar I Fylla) Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hmm... Ser ingen som har nevnt TIF = Tagbar I Fylla Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hmm... Ser ingen som har nevnt TIF = Tagbar I Fylla det er fordi det er en Lamer verson av Pif .. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Det er en forkortelse anyway! Om du mener den er lame eller ei får væra din mening... Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Vel jeg har et lite tips da etter "akten": tass en liten tur på dass, så når du kommer ut igjen så er det bare å si: "er du ikke dratt enda". Burde sette ræva i gir på dem i senga Problemet er når du våkner i en seng som ikke er din, ser på dama som forøvrig sover og det går ett grøss igjennom deg. Da er det bare å snike seg ut ubemerket, noe som nesten er umulig uten å "awaken the beast", på toppen av det hele har du fylleangst. Aha..hehe har ikke noe problem med det da. Jeg mener at med "sent på kvelden akter" så er begge parter at detter er en pul å gå ting. Etter at man er ferdig med å gjøre det man kom for, så er det bare å smette på seg boksen å tasse ut igjen. Selfølgelig så skal man nå gjøre godt arbeid når man først trår til :wink: . Ikke noe Inn-ut-sprut ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå