Gå til innhold

Forkortelser OMFG, LOL, FFS & WTF... noen flere?

Anbefalte innlegg

AWGTHTGTATA :Are We Going To Have To Go Through All This Again?

BOFH :Bastard Operator From Hell

BOOYFM :Bored Out Of Your Fucking Mind

CYPUWIPD :Can You Pick-Up What I'm Putting Down

DLTDHYWTGLSY :Don't Let The Door Hit Ya Where The Good Lord Split Ya

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PIFMUFF = Pulbar I Fylla Men Ut Før Frokost

(YEE baby! ..)

Brukes på damen som er stygge ... men ikke helt for sinnsvakt

Kaller slik Coyote jeg, våkner opp om morran og "dama" ligger på armen din, du vil helst unngå å vekke "henne" så du gnager av deg armen i stedet, det samme som coyoter gjør når de setter fast foten i ei revesaks.

Har du den følelsen når du våkner er det ille :-?

Vel jeg har et lite tips da etter "akten": tass en liten tur på dass, så når du kommer ut igjen så er det bare å si: "er du ikke dratt enda". Burde sette ræva i gir på dem i senga

Lenke til kommentar

BBQ - Barbeque

ASAP - As Soon As Possible

SARS - Severe Acute Respiratory Syndrome

VIP - Very Important Person

IBM - International Bussines Machines

OSV - Og Så Videre

Disse kan hives inn hvis man holder på med å kaste ut forkortelser, for eksempel:

OMG STFU BBQ

ASL VIP SARS

PLZ ASAP OSV

Lenke til kommentar
Vel jeg har et lite tips da etter "akten":  tass en liten tur på dass, så når du kommer ut igjen så er det bare å si: "er du ikke dratt enda". Burde sette ræva i gir på dem i senga

Problemet er når du våkner i en seng som ikke er din, ser på dama som forøvrig sover og det går ett grøss igjennom deg. Da er det bare å snike seg ut ubemerket, noe som nesten er umulig uten å "awaken the beast", på toppen av det hele har du fylleangst.

Lenke til kommentar
Vel jeg har et lite tips da etter "akten": tass en liten tur på dass, så når du kommer ut igjen så er det bare å si: "er du ikke dratt enda". Burde sette ræva i gir på dem i senga

Problemet er når du våkner i en seng som ikke er din, ser på dama som forøvrig sover og det går ett grøss igjennom deg. Da er det bare å snike seg ut ubemerket, noe som nesten er umulig uten å "awaken the beast", på toppen av det hele har du fylleangst.

Aha..hehe har ikke noe problem med det da. Jeg mener at med "sent på kvelden akter" så er begge parter at detter er en pul å gå ting. Etter at man er ferdig med å gjøre det man kom for, så er det bare å smette på seg boksen å tasse ut igjen. Selfølgelig så skal man nå gjøre godt arbeid når man først trår til :wink: . Ikke noe Inn-ut-sprut ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...