Petrvs Romanvs Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Skjønner ikke alle forkortelsene på forumet, har i det siste lært meg FFS og OMG, er det noen flere der ute? Kom gjerne med liste og hva det betyr, her er noen: OMFG/OMG = Oh My Fucking God LOL = Laughing Out Loud FFS = For fucks Sake WTF = What The Fuck_ Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 LMAO = Laugh my ass off LMMFGDAO = Laugh my motherfucking god damn ass off! *ler* FYI=For your information IMO=In My opinion Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 FU=Fuck_ you MOFO=Mother fucker_ STFU=Shut the fuck_ up Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Tja tja: Asl = asle? adsl? w0t? omg n00b, plz stfu! hehe Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 PIFMUFF = Pulbar I Fylla Men Ut Før Frokost (YEE baby! ..) Brukes på damen som er stygge ... men ikke helt for jævlig Lenke til kommentar
guom Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 MILF=Moms I'd Like to Fuck fått det fra American pie. POL= pul og løp Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 PIFMUFF = Pulbar I Fylla Men Ut Før Frokost(YEE baby! ..) Brukes på damen som er stygge ... men ikke helt for sinnsvakt Kaller slik Coyote jeg, våkner opp om morran og "dama" ligger på armen din, du vil helst unngå å vekke "henne" så du gnager av deg armen i stedet, det samme som coyoter gjør når de setter fast foten i ei revesaks. Har du den følelsen når du våkner er det ille :-? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 PIFMUFF = Pulbar I Fylla Men Ut Før Frokost(YEE baby! ..) Brukes på damen som er stygge ... men ikke helt for sinnsvakt Kaller slik Coyote jeg, våkner opp om morran og "dama" ligger på armen din, du vil helst unngå å vekke "henne" så du gnager av deg armen i stedet, det samme som coyoter gjør når de setter fast foten i ei revesaks. Har du den følelsen når du våkner er det ille :-? ser du nettop har sett filmen ... siden det var klippet og limet fra manuset ... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Nei, snakka med en om akkurat dette oppi tromsø for ca 10 år sia, har ikke sett coyote ugly hvis det er den filmen du mener, liker ikke Bruckenheimer noe særlig. Og begå coyote er et gammelt norsk jungelutrykk, jeg har ihvertfall brukt det over et desenium. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 PIFMUFF = Pulbar I Fylla Men Ut Før Frokost(YEE baby! ..) Brukes på damen som er stygge ... men ikke helt for sinnsvakt ØI! Slutt å stjel mine uttrykk Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 RTFM ! Read The Fucking Manual Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 STHÅKIBSDUDU - se til helvete å klappe igjen brødsaksa din ubrukelige drittunge Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 STHÅKIBSDUDU - se til helvete å klappe igjen brødsaksa din ubrukelige drittunge :o Det var da ikke en som går så ofte ..... prøv si STHÅKIBSDUDU... åhhrr... det var tungt det Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 PIFMUFF = Pulbar I Fylla Men Ut Før Frokost(YEE baby! ..) Brukes på damen som er stygge ... men ikke helt for sinnsvakt ØI! Slutt å stjel mine uttrykk dine utrykk? er du dum eller ? ... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 OMFG=Oh my fucking God, så hvorfor ikke: OFMG=Oh f_uck my God Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 ROFLMAO - Roling On Floor Loughing My Ass Off IMHO - In My Humble Opinion AFAIK - As Far As I Know Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det finnes ei slik ordbok online...husker jeg var der en gang...har seff ikke adressa til den... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Det finnes ei slik ordbok online...husker jeg var der en gang...har seff ikke adressa til den... Søkte på Goggle fant http://www.gaarde.org/acronyms/?lookup=A-Z , vet ikke om den er komplett, her er noen utdrag + annet jeg har lært: AFAIK As Far As I Know b1zn4tch - bitch BIOYA Blow It Out Your A** BOHICA Bend Over, Here It Comes Again BTDTGTS Been There, Done That, Got the T-Shirt BTSOOM Beats The S**t Out Of Me CRAFT Can't Remember A F**king Thing DARFC Ducking And Running For Cover DIY Do It Yourself ESAD Eat S**t and Die ESADMF Eat S**t and Die Mother F**ker FOAD F**k Off And Die FOFL Falling On Floor Laughing FULSP F**k You Little S****y Pervert FUBAR F**ked Up Beyond All Recognition FYI For Your Information GAL Get A Life IOW In Other Words ISWYM I See What You Mean LART Luser Attitude Readjustment Tool MHOTY My Hat's Off To You Mofo - MotherFucker MTE My Thoughts Exactly NFW No F**king Way NRN No Reply Necessary NYCTMI Now You Come To Mention It OOI Out Of Interest OOTB Out Of The Box (brand new) OTOH On The Other Hand PITA Pain In The Arse PDQ Pretty D**m(ed) Quick(ly) ROTFLMAO Rolling On the Floor, Laughing My A** Off RTFFAQ Read The F**king FAQ SCNR Sorry, Could Not Resist SNAFU Situation Normal, All F**ked Up STFU Shut The F*ck Up TANSTAAFL There Ain't No Such Thing As A Free Lunch WTH What The Hell Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Og så SEK: Spis En K-UK og MP: Mor-P+ler vi kjedet oss i en norsk-time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå