Gå til innhold

Gelé-shots/Jello-shots - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Har et stort lager med Vodka, mange pakker med Gelé. Jeg tror jeg skal klare å finne ut av hvordan man lager dette, men tar gjerne i mot tips, triks og erfaringer med og rundt denne artige "drinken".

Bør man passe seg? Hvordan lager du/har du laget det?

Virker dette som en grei oppskrift?

http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift22854.asp

Takk på forhånd!

Endret av Aleksander-yo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har testet dette. Jeg brukte bare litt mindre vann enn vanlig til geleen og tilsatte vodkaen når den var blitt litt kjøligere. Fungerte flott. Jeg mener å huske jeg brukte 2/3 av vannet jeg egentlig skulle brukt i følge pakka og så fyllte opp med 60% etterpå.

Det man må være obs på er at siden du ikke drikker vodkaen så kan det være litt vanskelig å beregne hvor mye du egentlig får i deg. Må si det var en merkelig opplevelse å spise seg full.

Lenke til kommentar
Jeg har testet dette. Jeg brukte bare litt mindre vann enn vanlig til geleen og tilsatte vodkaen når den var blitt litt kjøligere. Fungerte flott. Jeg mener å huske jeg brukte 2/3 av vannet jeg egentlig skulle brukt i følge pakka og så fyllte opp med 60% etterpå.

Det man må være obs på er at siden du ikke drikker vodkaen så kan det være litt vanskelig å beregne hvor mye du egentlig får i deg. Må si det var en merkelig opplevelse å spise seg full.

Ble vel en del shots før du var full?

Lenke til kommentar
Ikke erfaring med det selv, men jeg har blitt fortalt at man blir veldig fort full :p

Jeg har prøvd (aner ikke hvor sterk spriten var) men jeg merket ingenting etter fem-seks shots...så jeg ble skuffet! I mine øyne er dette også veldig "fjortis" Skal man bli full, så må man tåle smaken av det som gjør deg full i mine øyne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...