Aleksander-yo Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Har et stort lager med Vodka, mange pakker med Gelé. Jeg tror jeg skal klare å finne ut av hvordan man lager dette, men tar gjerne i mot tips, triks og erfaringer med og rundt denne artige "drinken". Bør man passe seg? Hvordan lager du/har du laget det? Virker dette som en grei oppskrift? http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift22854.asp Takk på forhånd! Endret 12. oktober 2009 av Aleksander-yo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har testet dette. Jeg brukte bare litt mindre vann enn vanlig til geleen og tilsatte vodkaen når den var blitt litt kjøligere. Fungerte flott. Jeg mener å huske jeg brukte 2/3 av vannet jeg egentlig skulle brukt i følge pakka og så fyllte opp med 60% etterpå. Det man må være obs på er at siden du ikke drikker vodkaen så kan det være litt vanskelig å beregne hvor mye du egentlig får i deg. Må si det var en merkelig opplevelse å spise seg full. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har testet dette. Jeg brukte bare litt mindre vann enn vanlig til geleen og tilsatte vodkaen når den var blitt litt kjøligere. Fungerte flott. Jeg mener å huske jeg brukte 2/3 av vannet jeg egentlig skulle brukt i følge pakka og så fyllte opp med 60% etterpå.Det man må være obs på er at siden du ikke drikker vodkaen så kan det være litt vanskelig å beregne hvor mye du egentlig får i deg. Må si det var en merkelig opplevelse å spise seg full. Ble vel en del shots før du var full? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Brukte 2 gelepakker, 5dl vann, 5dl vodka. Og ... dette funket! Hehe.. Måtte bare prøve en når de var ferdige, sparer resten til lørdag. Dette var med bringebærsmak. Tror dykk det funker med sitronsmak og TEQUIIIILA?! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ikke erfaring med det selv, men jeg har blitt fortalt at man blir veldig fort full Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ikke erfaring med det selv, men jeg har blitt fortalt at man blir veldig fort full Jeg har prøvd (aner ikke hvor sterk spriten var) men jeg merket ingenting etter fem-seks shots...så jeg ble skuffet! I mine øyne er dette også veldig "fjortis" Skal man bli full, så må man tåle smaken av det som gjør deg full i mine øyne Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Prøvde dette selv en gang, tror det var med 40% vodka. Klart man merker det, men avhenger ganske mye fra person til person hvor full man blir. Kompisen min bare datt sammen etter et par stykker så det er jo klart det funker Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 joda jellyshots er meget godt det! Litt for godt?! bare ikke spis spritgele med vaniljesaus, det kommer opp igjen! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 bare ikke spis spritgele med vaniljesaus, det kommer opp igjen! Bruk white russian i stedet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå