Rolfemann Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Bort med neonlys og spinnende felger. Inn med fete biler og ren kjøreglede. Slik er den nyeste utgaven av Need for Speed. Se videoen Lenke til kommentar
silinox Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Fristende dette er noe jeg virkelig vil ha Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er det ikke mer passende med et bilde fra spillet på forsiden enn fjeset til anmelderen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Må si meg enig med anmelderen. Meget pent spill og mye underholdning for pengene. Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Først må jeg si at jeg er enig at det er veldig bra spill. Grafikk en er *biip*biip*biip* bra, som anmelderen sa. =) Og kjøregleden er definitivt på plass. Fartsfølelsen, go "vekta" på bilene er akkurat der den skal. Dog noe instillinger og tuning som må til for å unngå overstyring. Men.FInner det merkelig at ingen spilltestere har har kommentert den fryktelig store buggen som er i spillet når man kommer til de aller raskeste hyperbilene. Går man inn på forumet til needforspeed.com så er det side opp og side ned ang dette. Buggen er fremtredene både på PS3 og X360, usikker på PC. Buggen jeg tenker på, er den som gjør at de raskets bilene hopper, eller spretter om du vil, fremover. Helt umulig å kjøre de raskeste bilene i enkelte løp. Syns testene rett og slett ikke er grundig nok, når slike ting, som riktignok dukker opp sent i spillet, ikke blir satt fokus på. Spillsider burde imine øyne kanskje også vurdere å følge opp når store titler opplever store bugs etc, og rett og slett få kommentarer fra utgivere når det gjelder slike ting. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Den buggen har jeg ikke lagt merke til. Nå spiller jeg riktignok på PC da. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hmm prøvde demoen på data og det suuugde. Hvorfor spiller ikke anmelder med ratt og pedal foresten? Da du ser hvordan kjøre opplevelsen er vett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg