stigarnfinn Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei. jeg har: Xbox 360 Wireless Racing Wheel, og så lurker jeg å leter etter det optimate bilspillet for kjøring med ratt, testa forza 3 demoen og det skal kjøpes, Jeg testet også dirt 2 demo, og need for speed shift. Men jeg sitter igjen med tanken på og kjøpe dirt 2. Så lurte jeg på om det er noen som har testet dirt 2 med ratt og pedaler til xbox 360? Om det er rått eller bare latterlig? I demoen var det nydelig hvertfall Thnx Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Dette emnet hadde både feilaktig emnetittel, samt var feilpostet. Vennligst noter deg retningslinjene for emnetittel, samt undersøk om du poster i riktig kategori (Vennligst ikke kommenter dette innlegget, tilbakemelding kan evt. taes via PM) Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er nydelig. Bare løp og kjøp dirt2 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er dessverre ingen skikkelig bra bilspill til x360, men det som jeg mener er det beste med ratt og pedaler, er uten tvil n4speed shift, dirt2 ble bare for dumt, og veldig kjedelig i lengden... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 need 4 speed shift er vel det første nfs spillet på 5 år som man kan bruke ratt på igjen. Dirt2 fungerte utmerket. (dirt1 også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå