sigge1991 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Hei Jeg kjøpte ett anlegg og en kompis skulle koble det opp for meg, jeg kjøpte magnat forsterker og MTX Basskasse. jeg har ikke så mye peiling på dette men kompisen min hadde gjort det får, og han fikk koblet opp alt sammen og vi fikk det til og fungere, men når jeg skulle sette cd spillern tilbake til plassen sin kortsluttet den, samt Digital klokka i bilen, og nå er spilleren helt svart, fikk de som jeg kjøpet anlegget fra til og se på det om jeg hadde koblet noe feil men alt så greit ut, og vi sjekket alle sikringene i bilen og på cd spilleren Noen som er kjent med dette problemet, og er det bilen min eller anlegget? Bilen er en Honda accord 93 modell. Endret 12. oktober 2009 av sigge1991 Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Sjekk sikringer igjen, er jo derfor klokka i bilen stoppet. Og da kan dere like gjerne ta en kikk på koblingene bak radioen også, intet skal kortslutte der bare fordi man skyver inn radioen, da har man montert&isolert for dårlig. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Støtter den sikringen. Høres veldig ut som symptomer på det ja. Lenke til kommentar
sigge1991 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 sjekka alle sikringene i bilen, jo mindre det er noen andre sikringer uten om sikring boksen. ledningene bak radioen ser helt fine ut Lenke til kommentar
jorgens91 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Du kan jo ta ut spillern å måle om det er noe spenning mellom + og - inn til spillern, er det ikke det har du jo løsningen Lenke til kommentar
sigge1991 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 sjekka spenningen i ledningen nå og det var spenning i den, tok også spilleren med til butikken og den funket det, samt ledningen. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jordingskabelen er ordentlig? Hadde problemer med dette i en bil forleden, fikk spenning mellom + og jord, men jordkabelen var for dårlig. Lenke til kommentar
sigge1991 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 hvordan kan jeg fikse det om det er jordings feil? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Legge ny kabel mot en skru som går i karroseriet. Så og si alt av metall i bilen din er jordingspunkt. Lenke til kommentar
sigge1991 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 skjønner ikke noe jeg, sjekke spenningen igjen, og om det var jord i kabelen, og det var det.. tok med hele spilleren inn på butikken jeg kjøpte den fra, og der funka den sånn som den skulle, testet også kabelen til radioen, har sjekket alle sikringene og ingen har ryket.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Klarer du å finne ledninga til klokka da? Siden den også sluttet å virke. Lenke til kommentar
sigge1991 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 nei, den er for langt under dashbordet :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå