Aleks_r Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=60443 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...6144&highlight= Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg så ikke den!Akkurat som om jeg bryr meg om det! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 bah, det er bare terrorister som har forvekslet oss med danmark! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 bah, det er bare terrorister som har forvekslet oss med danmark! Hehe, ja det er jo litt komisk. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Håper for all del ikke derre Al Quida eller hva f*** de kaller seg bomber stakkars lille Norge! Bomb heller "søta bror"... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Håper for all del ikke derre Al Quida eller hva f*** de kaller seg bomber stakkars lille Norge! Bomb heller "søta bror"... må ikke yppe på deg svenskene nå Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Nei kansje ikke så lurt.... Kansje det kommer noen skumle svensker snublende over grensa.... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hele saken er rett å slett komisk. Helt til noe eventuelt skjer. :-? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 men hør da ... de har tatt feil av norge og dammark ... Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Leste i VG idag, anngående muslimer i Norge, at det var et byggefirma som brøt en avtale om å bygge en garasje for en norsk- muslimsk mann! Entrepenør bryter avtale etter Al-Qaida- truslene: "Jeg har forsøkt å ringe deg uten å få forbindelse Du er trolig muslim og etter de siste muslimske terrortruslene vil ingen av mine ansatte arbeide for muslimer. Jeg beklager, men vår avtale må derfor kanseleres" _____________________________ skikkelig teit og uhørt! Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hallo. Vi er IKKE blanda med Danmark. Vi er jo i krig. Glemt det allerede? Norge er i krig i Afganistan. Vi bomber der nede. Vi har sikkert til slutt også truffet noen og det ble ikke glemt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Veeel.. det at al-Qaida har tatt feil mellom Danmark og Norge er lite sannsynlig. Han som kom med truslene har bodd i Danmark i 3 år (blei kasta ut), og jeg tror geografi-kunskapene hans er bedre enn som ryktene skal ha det til. Håper vi blir bomba. Ingenting som skjer på nyhetene uansett. Bare glad-nyheter. Hva er det mest sannsynlige terror-mål.. oljeplattformene? Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Håper vi blir bomba. Ingenting som skjer på nyhetene uansett. Bare glad-nyheter. Hva er det mest sannsynlige terror-mål.. oljeplattformene? Seier du det sama når kjøpesenteret der mora di går og handlar blir bomba? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Håper vi blir bomba. Ingenting som skjer på nyhetene uansett. Bare glad-nyheter. Hva er det mest sannsynlige terror-mål.. oljeplattformene? Seier du det sama når kjøpesenteret der mora di går og handlar blir bomba? Var nå heller litt sarkastisk ment da veitu. Skulle ha satt en " " bak.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 men hva har vi i norge som er vits i å bomde? slottet? det vil jo bare vi tjene på, kongefamilien er jo forferdelig dyr i drift da Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Var nå heller litt sarkastisk ment da veitu. Skulle ha satt en " " bak.. Sarkasme? det e fali' det Sorry då, men ein veit jo aldri kva sprø folk som er her.. berre sjå på meg Men ellers er det nok av ting å bombe her i landet: oljeplatformar/rafineri, kraftstasjonar, kjøpesenter, hoteller og pølsebua på hjørnet.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 de anklager norge for å ha drept sinde brødre i IRAK! .... det var ingen norske soldater i irak .... men det var DANSKE! og de truet USA.. England .. australia .. spania .. og NORGE .. men s landene som var i IRAK! var USA.. England .. australia .. spania .. og DANMARK... hint hint hint .. de navnte ikke en drit om Afganistan i sin tryusel .. bare irak Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Helt sykt det der. Hadde skjønt dem om de hadde nevnt afganistan men Irak? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå