Gå til innhold

Moderatorer kan ha det gøy de også


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...
  • 4 uker senere...

LOL, ikke at jeg har så mye greie på data men nå for tiden så går så mye på det spesifikke ang datakomponeter. Som feks. gtx 680(skjermkort) og 3570k(prosessor i en datamaskin), cx600

(strømforsyning), H80(vannkjøling)

 

For de som ikke er så opptatt/forstår disse benevningene men likevel kanskje ønsker seg en ny datamaskin

kan sikkert noen ha noe humor rundt dette. (ikke jeg)

 

..tror du bør oppgradere til en 6 kjærners H80 og satse på en 4 ghz PSU, om du skal redigere bilder så kan det være greit med en 16MB intel A serie fra Asus og helst kjøre sli fra cooler master..

 

 

...dette er vel rimelig offtopic..?

Lenke til kommentar

LOL, ikke at jeg har så mye greie på data men nå for tiden så går så mye på det spesifikke ang datakomponeter. Som feks. gtx 680(skjermkort) og 3570k(prosessor i en datamaskin), cx600

(strømforsyning), H80(vannkjøling)

 

For de som ikke er så opptatt/forstår disse benevningene men likevel kanskje ønsker seg en ny datamaskin

kan sikkert noen ha noe humor rundt dette. (ikke jeg)

 

..tror du bør oppgradere til en 6 kjærners H80 og satse på en 4 ghz PSU, om du skal redigere bilder så kan det være greit med en 16MB intel A serie fra Asus og helst kjøre sli fra cooler master..

 

 

...dette er vel rimelig offtopic..?

 

Hadde vel ingenting med tråden å gjøre det du skrev... men joda, jeg kunne selv tenkt meg et 800W kabinett, og vifter overklokket til 4,2ghz :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...