Gå til innhold

Moderatorer kan ha det gøy de også


L4r5

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Fyr prøver å selge flyet sitt på forumet. Som vi alle vet så er ikke det lov med kjøp og salg.
hei jeg selger mit rc det er elektro bøstløs motor og radio og alt ferdig bygd det er problemer med bateriet det vill ikke lande . skal selge alt for 30 000 kr
Kjøp & salg er forbeholdt bruktmarkedet. Tråd stenges.

Så langt alt normalt.

 

Trådstarter tar tydeligvis ikke hintet og poster på nytt. Men Wheelman er lynkjapp og endrer noen ord og stenger:

selger fjernkontrollen med alt utstyr for 3 tusen kr eller 2 tusen kr. faen ikke slett tråden

 

If at first you don't succed, try and try again:

hei selger barlampen for 2 tusen kr eller 1 tusen kr WheelMan for faen du har faen ikke noe grund og endre til fjernkotrol jeg selger barlampe din mishandler

 

 

Vet ikke hvor morsomt det er for dere å lese i ettertid, men det var ganske morsomt å følge med på in real time hvertfall. :wee:

:wallbash: ja det glemte jeg og endre på det skule være 3 tusen ikke 30 000 kr

Lenke til kommentar
Så trådstarteren prøvde å selge noe, og laget en ny tråd da den første ble stengt, men WheelMan endret det, så derfor laget trådstarteren enda en tråd der han kaller WheelMan for mishandler? Men han selger jo ikke barlampe? Hva er det jeg ikke har forstått?

jeg kalte han ikke for mishandler men han endra på det du skule set hvor forbanna jeg blei da

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...