Welhaven Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Vet ikke hvor morsomt det er for dere å lese i ettertid, men det var ganske morsomt å følge med på in real time hvertfall. Hehe synes selv kommentaren om at Wheelman er en mishandler er helt sinnsykt artig. Lo godt av denne ja. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fakta da, moderatorer er brukermishandlere. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Så trådstarteren prøvde å selge noe, og laget en ny tråd da den første ble stengt, men WheelMan endret det, så derfor laget trådstarteren enda en tråd der han kaller WheelMan for mishandler? Men han selger jo ikke barlampe? Hva er det jeg ikke har forstått? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Wheelman er lynkjapp og endrer noen ord og stenger: Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Det så jeg, men gjaldt det bare det andre forsøket? Er det WheelMan som har endret det siste innlegget og kalt seg selv for mishandler? Endret 25. desember 2009 av Zarac Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Nei. Mishandlerutsagnet kommer fra TS. Wheelman endret bare salgsobjektet. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Fyr prøver å selge flyet sitt på forumet. Som vi alle vet så er ikke det lov med kjøp og salg. hei jeg selger mit rc det er elektro bøstløs motor og radio og alt ferdig bygd det er problemer med bateriet det vill ikke lande . skal selge alt for 30 000 kr Kjøp & salg er forbeholdt bruktmarkedet. Tråd stenges. Så langt alt normalt. Trådstarter tar tydeligvis ikke hintet og poster på nytt. Men Wheelman er lynkjapp og endrer noen ord og stenger: selger fjernkontrollen med alt utstyr for 3 tusen kr eller 2 tusen kr. faen ikke slett tråden If at first you don't succed, try and try again: hei selger barlampen for 2 tusen kr eller 1 tusen kr WheelMan for faen du har faen ikke noe grund og endre til fjernkotrol jeg selger barlampe din mishandler Vet ikke hvor morsomt det er for dere å lese i ettertid, men det var ganske morsomt å følge med på in real time hvertfall. ja det glemte jeg og endre på det skule være 3 tusen ikke 30 000 kr Lenke til kommentar
fsx Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Så trådstarteren prøvde å selge noe, og laget en ny tråd da den første ble stengt, men WheelMan endret det, så derfor laget trådstarteren enda en tråd der han kaller WheelMan for mishandler? Men han selger jo ikke barlampe? Hva er det jeg ikke har forstått? jeg kalte han ikke for mishandler men han endra på det du skule set hvor forbanna jeg blei da Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) DET gjorde du, og det vet du godt. Nok om den saken. Endret 10. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
fsx Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 DET gjorde du, og det vet du godt. Nok om den saken. nå blir jeg veldig forbanna vis du endrer på det jeg har skrevet nå!!! folke mishandler Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 haha, godt me no skikkelig gullkorn iblant ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg kan bekrefte at jeg så posten både før og etter at wheelman var innpå der og vedkommende kalte faktisk wheelman for mishandler. Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 DET gjorde du, og det vet du godt. Nok om den saken. nå blir jeg veldig forbanna vis du endrer på det jeg har skrevet nå!!! folke mishandler hehehe så jævlig bra. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 DET gjorde du, og det vet du godt. Nok om den saken. nå blir jeg veldig forbanna vis du endrer på det jeg har skrevet nå!!! folke mishandler hohoh Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ah, fsx. Hvem ellers? :!: 1 Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Haha!!! Har lest denne SÅ mange ganger nå... Må bare ha den i Mine Innlegg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Denne er genial. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 HAHAHAHA! "Din misshandler!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå