Xaserr Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei! Har akkurat fått Clud 3d HD4890 1024 MB Superclocked edition(Som selvfølgelig sank i pris dagen etter jeg kjøpte det ) Men det jeg da vurderer er å kjøpte et til og sette det i CF. Og med CF kommer endel spørsmål, for jeg har aldri prøvd det før. 1. Det ser ut til å bli _VELDIG_ trangt, er dette vanlig? Blir ikke kortene adskillig mye varmere av dette? 2. Er det muligheter for å kjøre 2 skjermer og 1 skjermkort per skjerm? 3. Hvor mye økning vil jeg merke, er det virkelig verdt det? Mvh Aassveen Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 det kan bli ganske trangt og de vil nok bli litt varmere men ikke noe sånn katastrofalt, har du bra luftflyt i kabinettet vil ikke det bli så mange gradene. med crossfire kan du maks kjøre 2 skjermer, om det utgjør noe stor forskjell hvilket av kortene du kobler skjermene er jeg noe usikker på men de skal i praksis fungere som et kort så burde ikke ha noe og si. Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Skjønner det blir varmere, bare stygt redd det blir veldig varmt Men vil det funke med 2 forskjellige ATI skjermkort? Det jeg da tenker på er å kjøre ene til egen skjerm med feks. msn, nettleser, winamp etc. Og andre med spill. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 som i 2forskjellige 4890 eller f.eks 4890 og 4870? Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Som i et HD4890, og et eldre ATI skjermkort. Jeg blir forvirret, googler rundt på det og noen sier det går, mens andre sier det ikke går.. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har 2 5870 i crossfire og de er bare noen få mm fra hverandre. Det øverste kortet blir ca 10 grader varmere en det nederste. Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Har 2 5870 i crossfire og de er bare noen få mm fra hverandre. Det øverste kortet blir ca 10 grader varmere en det nederste. Hmm.. Okei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå