ddd-king Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 kødd! hold deg til det saklige! Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 ANYWAYS... er det mulig å skaffe en lignende motor som er inne i en cd-rom? ble veldig inspirert av denne ideen om å dytte ut en skål automatisk... hadde jo vært genialt... Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hadde en gammel cd-rom hjemme (hvem har ikke det), så jeg prøvde å lage en boks av plexiglass, dessverre ble boksen litt for stor, men det fungerte fint ellers. Eneste problemet jeg hadde var at det tok en del plass bakover i kabinettet siden en vifte i toppen stod i veien, men jeg skal prøve på nytt. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 det jeg har tenkt er at det må være mulig å rappe motoren og alt sammen fra en gammel cd-rom, for så å bytte om litt her og litt der. tilslutt har man en godteriskål som kommer ut når man trykker på knappen. men, ja... skal se om jeg kan få en jeg kjenner (som kan bygge slike duppeditter) til å lage det her. tror nok han synes det høres gøy ut. kommer garantert til å legge ut full dokumentasjon og video... Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 for å si det slik....det bør du! Men er det virkelig vits å ta opp et par brønner bare for å få en godteriskål i pcen`? Men en unik mod blir det! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Heh. slot in godteskål. lage til enellerannen ting utav en cdrom. lage hull som man kan putte inn godteskål i. så trykke på knappen å få den dytta ut. Genialt. men how to do it? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg skrudde sund den cd-rommen som lå her, så i stedet for å montere godteskål klarte jeg merkelig nok å reparere den, ennå jeg ikke prøvde... Btw er den dum å bruke til godteskål..., den er svak, og har noen idiotiske greier som står over selve cd skuffa, og det blir ikke særlig fint etterpå... Med mindre jeg stealther hele den + slot'en over... Får se hva det blir til, har ganske lyst på slik godteskål... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå