Gå til innhold

Godteriskål inni pc`en

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en gammel cd-rom hjemme (hvem har ikke det), så jeg prøvde å lage en boks av plexiglass, dessverre ble boksen litt for stor, men det fungerte fint ellers.

Eneste problemet jeg hadde var at det tok en del plass bakover i kabinettet siden en vifte i toppen stod i veien, men jeg skal prøve på nytt.

Lenke til kommentar

det jeg har tenkt er at det må være mulig å rappe motoren og alt sammen fra en gammel cd-rom, for så å bytte om litt her og litt der. tilslutt har man en godteriskål som kommer ut når man trykker på knappen. men, ja... skal se om jeg kan få en jeg kjenner (som kan bygge slike duppeditter) til å lage det her. tror nok han synes det høres gøy ut. kommer garantert til å legge ut full dokumentasjon og video... :woot:

Lenke til kommentar

Jeg skrudde sund den cd-rommen som lå her, så i stedet for å montere godteskål klarte jeg merkelig nok å reparere den, ennå jeg ikke prøvde...

Btw er den dum å bruke til godteskål..., den er svak, og har noen idiotiske greier som står over selve cd skuffa, og det blir ikke særlig fint etterpå...

Med mindre jeg stealther hele den + slot'en over...

Får se hva det blir til, har ganske lyst på slik godteskål...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...