Gå til innhold

Godteriskål inni pc`en


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du kan pumpe ut litt brus når du trenger det.. ha en tank inni pcn...  :D

 

LOL..fylle en vanntank (til vannkjøling) med brus og trekke slangen ut av fronten da har man jo pumpe og alt :lol:

 

Så tar man noen vifter som retter mot tanken, sånn at brusen er kald og god når den kommer ut. :D Men det er kanskje bedre med IceTea, for kullsyren til brusen går vel fort bort. :(

 

edit: + at brus kan ødlegge slangene og tanken :shrug:

Lenke til kommentar

Fy f.aen så harry :D

 

Hva med å lage et lite rom og bruke peltier og mekke et mini kjøleskap/fryseboks.

Og lage en heveovn til å heve boller og rundstykker i samme slengen.

spikre inn noen spiker og da har man et nøkkelskap.

om alt dette ikke er harry nok kan du montere inn en 12v elektrisk pepperkverner inni der også.

 

fy flaten for noe så nerdete...

Lenke til kommentar

Her har du et bilde jeg laga kjapt, ble litt revet med her :D

Eneste problemet er å få en løsning på noe som kan evt pumpe saft/ andre tilsetninger ned i glasset styrt av en 3. bryter. Slik at du har en bryer for vannsirkulasjon, en bryter til å pumpe vann ned i glasset og en bryter til å pumpe saft ned i glasset. Om mulig, så går det vel å skaffe brytere med tidsinnstilling, slik at når du slår den på, så slår den seg av etter 3 sekunder o.l. slik at du kan beregne akkurat hvor lang tid det tar før glasset er fult, slik at du bare kan trykke en gang på bryteren, så fyller den automatisk... MEN SOMSAGT, hvordan får jeg til det med saften??? Kan ikke bruke en vanlig pumpe til det, for konsentrert saft er nokså tung å drive, men noen andre forslag??? Jeg holder på med å tegne kassa, og denne skal bli realitet, så fort jeg finner noen løsning på dette. Tenkte å bygge den i treverk med litt størrelse på, noe midt i mellom big og midi tower...

 

tegning.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...