abene Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Youtube har nådd en ny milepæl med én millard videovisninger hver dag. Les mer Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Rimelig fuckings sykt. Noen som vil regne ut den årlige båndbredde bruken? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Men går de med overskudd? Uten innskudd fra google, altså. Det brukes jo utrolig mye båndbredde per besøker, i forhold til andre websider. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Men går de med overskudd? Uten innskudd fra google, altså.Det brukes jo utrolig mye båndbredde per besøker, i forhold til andre websider. godt spørsmål. Jeg viste tallet var høyt, men dette var sinnsvakt.. Lenke til kommentar
lassegs Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Youtube er fremdeles et underskuddsprosjekt. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ikke rart youtube er tregt til tider. Noen som har link til en graf som viser hvor mye data som går inn/ut fra siden? Har prøvd å googlet, men finner ikke noe vesentlig. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Youtube leverer jo mesteparten av videoane via et content delivry network som er ein tjeneste dei kjøper frå nettleverandører. For meir informasjon om Youtube arkitekturen så kan ein lese her -> http://highscalability.com/youtube-architecture Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 OVERRASKELSE! NOT!! Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 En del av suksessen skyldes også at det er brukerne som bidrar med sine egne videoer til nettstedet Jeg vil påstå praktisk talt hele suksessen, men det er bare min subjektive mening. Jeg ser ikke hva av suksessen som har kommet fra noe annet, kanskje muligens plateselskaper som legger ut musikkvideoer og diverse tv-stasjoner som legger ut klipp. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Wicked. Det er jo eit utrulig tal. Gratulere Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) En del av suksessen skyldes også at det er brukerne som bidrar med sine egne videoer til nettstedet Jeg vil påstå praktisk talt hele suksessen, men det er bare min subjektive mening. Jeg ser ikke hva av suksessen som har kommet fra noe annet, kanskje muligens plateselskaper som legger ut musikkvideoer og diverse tv-stasjoner som legger ut klipp. Enkelt grensesnitt, ingen reklame, høy båndbredde, høy kvalitet og veldig relevante "liknende videoer" gjør Youtube mangfoldige ganger bedre enn andre nettvideo-tjenester. Uten dette hadde den aldri blitt så populær som den er. Youtube er rett og slett en nettside som har gjort det riktig. Endret 13. oktober 2009 av endrebjo Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ingen reklame? I starten var det reklamefritt, men det er det nå slutt på. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ingen reklame? I starten var det reklamefritt, men det er det nå slutt på. Jeg kan ikke se noe reklame i dag heller. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Youtube var mye bedre i de dagene før landsrestriksjonene kom. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Youtube var mye bedre før de startet å slette alt av filmtrailere, musikkvideoer, brukerlagde videoer som inneholdt musikk og lignende. Nå til dags må du lete en time for å finne det du skal, inni mellom alt mølet som boxxy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå