Howard Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Audiovisuelt feirer 100 følgere med å dele ut et Itunes-gavekort. Les mer Lenke til kommentar
hiphopopotamus Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg ble nummer 100! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Da var 100 nådd - fantastisk - takk til alle som følger oss! Vi trekker så kjapt som mulig en vinner som får en liten oppmerksomhet i posten. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Da har vi trukket ut vinneren. Det ble JonasRavn. Vi gratulerer! Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Kvitre meg her og kvitre meg der.. Jeg vil se tester av høyttalere (både parvis og sett), senterhøyttalere, subwoofere - aktive og passive. Høyttalere som passer til PLIIz (høydehøytalere), og ikke bare dyre høyttalere. Ta med hele spekteret. Man kan godt finne billige og steinbra speakers. Det dere kan twittre om er hvordan testene utarter seg, kanskje? I dag tester vi ....! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg