Gå til innhold

Norsk tegnsett paa tastaturet

Anbefalte innlegg

Jeg har kjopt ny pc med Microsoft traadlos/optisk mus og tastatur. Det fulgte med egen installasjonscd og alt gikk fint. Problemet er at jeg ikke faar valgt norsk tegnsett, som dere ser her. Naar jeg velger tastaturet paa kontrollpanelet er det ikke mulig aa skifte til norsk tegnsett slik det "bruker aa vaere". Det staar ingenting om dette i manualen heller. Jeg kjorer windows xp home. Er det noen som har hatt samme problem, eller vet hva jeg kan gjore?

Paa forhaand takk! :yes:

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har og nettop kjøpt meg et microsoft tast/mus. I butikken (computercity) så det ut som de hadde fått inn et stort kvanta av danske tastaturer. De prøvde å selge meg et sånt et og sa at det ikke var noe problem med de spesifike norske tastene men jeg fant ett norsk isteden fordi de virket noe usikre.

Har du kjøpt deg et dansk tastatur?

Lenke til kommentar

Skjonte hva du mente rett etter at jeg hadde skrevet svar. Og svaret er ja, jeg kan se ' ; og [ , men ikke skrive dem, som dere ser :-?

Kjopte tastaturet og musa i Norge, saa det skulle ikke vaere problemet. Skjoenner ikke at det skal vaere saa vanskelig, finner ingenting om det paa hjemmesida til microsoft heller..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...