iSondre Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei, jeg fyller 14 år. Lurer på hva jeg kan ønske meg fra foreldrene mine og søskenene mine???? Aner ikke selv. ;P Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skjønner ikke helt kategoriseringen av tråden her men.. Men jeg foreslår uansett et munnspill Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det beste ville vel være å ønske deg noe du har lyst på. Ikke noe andre synes er fint/har lyst på. Hvis du er usikker kan du jo bare ønske deg penger e.l. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Siden jeg alltid får det samme spørsmålet: "Hva ønsker du deg til jul?" uten at jeg har en anelse om hva jeg egentlig ønsker meg, har jeg i år tenkt å nevne gavekort fra Platekompaniet. Tenker å bygge opp en fin platesamling med gode album innen de fleste sjangre, mest god gammel hip-hop fra 90-tallet, og god rock fra rundt samme årstall. Musikk er min store lidenskap - hvis jeg kan gå så langt som å kalle det det. Uansett... Musikk, filmer og annen underholdning får du aldri nok av. Hvis du er over gjennomsnittet interessert i musikk, kan du gjøre som meg. Får du 2-3 gavekort på rundt 150 kroner, så har du råd til noen CD'er eller filmer som du selv kan plukke frem. Da slipper familie og venner å tenke: "Nei, på julaften skal man åpne skikkelige gaver", samtidig som du kan håndplukke det du liker best. EDIT: Arh, jeg klarte pine meg å lese fullstendig feil. Men, men. Julegave og bursdagsgave går så og si for det samme. Du finner nok noe ønsker deg! Endret 12. oktober 2009 av Smål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå