abene Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Den franske presidenten delte ut brente DVD-er, men "glemte" å be om lov. Les mer Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg regner med denne saken går rett i glemmeboken, men synes man virkelig burde statuere et eksempel her. Knallhard straff! Lenke til kommentar
Torefos Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ehm? Bandet MGMT kansje? Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 oh, the ironi synest han burde få samme straff som en hvilken som helst annen franskmann, spessielt når han er så pågående med de lovene. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 hive han av internett da Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kjent sak at politikere ikke forholder seg til lover og regler de selv mener andre skal følge. Dette er vel også kommersiell virksomhet, noe som bør straffes hardere enn piratkopi til personlig bruk.. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Fysisk utdeling av piratkopiert materiell mener jeg skal straffes hardere enn nedlastet. Jeg vil nå si at en bot på 10-20 millioner norske kroner er en passende straff i denne saken. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Fysisk utdeling av piratkopiert materiell mener jeg skal straffes hardere enn nedlastet. Jeg vil nå si at en bot på 10-20 millioner norske kroner er en passende straff i denne saken. Er enig i den, når du fysisk deler ut piratkopierte CD/DVDer som du til og med setter din eigen logo på og på den måten får produktet til å framstå som ditt eige produkt så er dette verre en vanlig nedlastning der kvar enkelt person som laster ned kan bestemme om dei vil laste ned ulovleg eller ikkje. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 hive han av internett da Enig. Når han så sterkt tar til orde for å kaste folk ut av samfunnet når de bryter åndsverkslover, burde man definitivt la ham oppleve hvor godt det fungerer. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Vil tippe utfallet her vil vise at ikke de samme lovene gjelder for Jørgen Hattemaker og Kong Salomo. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Han er altså en stor fildeler selv. Da burde det vel passe med 300 000 euro i bot + to år i fengsel og utkobling av nettkabelen. Herlig ironi. Jeg håper saken setter ting litt i perspektiv slik at den franske regjeringen roer seg litt med det alt for strenge lovverket de har vedtatt. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tviler på at det var han selv som satt å kopierte 400 DVD-plater Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Du mener han hadde folk under seg? Blir han ikke da en bakmann? Disse er jo særdeles ettertraktet i piratjegerkretser! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hehe. Det er ikke noe sak dette, men det sier seg selv at man skal pirke når en så promonent person også gjør dette uten å tenke seg om. Spesielt når det er akkurat denne mannen. Morro Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hardware synker mot samme nivå som VG og Dagbladet, snart bli hele gjengen slik som Se & Hør. Jeg er ikke typen som kritiserer alle artiklene, men dette er lavmål. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hardware synker mot samme nivå som VG og Dagbladet, snart bli hele gjengen slik som Se & Hør. Jeg er ikke typen som kritiserer alle artiklene, men dette er lavmål. Nja.. njo.. De kunne kanskje lat være å ha det på HW.no.. Men det er jo en litt morsom nyhet å diskutere om i alle fall. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er jo en relevant nyhet at en politiker som jobber så hardt mot pirater selv blir tatt for slik virksomhet. Når HW tidligere har skrevet om lovforslagene til Sarkozy, er det ikke veldig spesielt at de også velger å gjengi denne saken. For Sarkozy sin del er nok denne saken alt ute av verden. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er jo en relevant nyhet at en politiker som jobber så hardt mot pirater selv blir tatt for slik virksomhet. Når HW tidligere har skrevet om lovforslagene til Sarkozy, er det ikke veldig spesielt at de også velger å gjengi denne saken. For Sarkozy sin del er nok denne saken alt ute av verden. Einig. Det er en liten fillesak, men vi må jo nesten få vite om det Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nja, ville ikke kalt det en fillesak når en president begår en såpass alvorlig kriminell handling. Hadde han kjørt for fort, kjørt i fylla, voldtatt noen eller liknende, da hadde det vært en fillesak. Piratkopiering er vesentlig mer alvorlig enn det meste annet, ihvertfall i forhold til stafferammene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Hardware synker mot samme nivå som VG og Dagbladet, snart bli hele gjengen slik som Se & Hør. Jeg er ikke typen som kritiserer alle artiklene, men dette er lavmål. Nja.. njo.. De kunne kanskje lat være å ha det på HW.no.. Men det er jo en litt morsom nyhet å diskutere om i alle fall. Sant det, men jeg har veldig høye forventninger til Hardware. Endret 12. oktober 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå