yNx Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hvor lenge har den vært ute av drift nå? Hva holder dere på med? Begynner å savne den. Priskalkulatoren var svært nyttig Lenke til kommentar
ponke Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hvilken priskalkulator? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Ah, hadde aldri hørt om den. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
yNx Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Hvor blir det av svar? Er det null interesse for det blandt admin? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hvor blir det av svar? Er det null interesse for det blandt admin? Bumping er ikke tillatt. Korte unødvendige innlegg og "telletråder", utelukkende ment for å øke sitt totale antall poster, er uønsket. Lenke til kommentar
amund Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har en fungerende priskalkulator, men den mangler innlogginsdelen. Den nye priskalkulatoren er nemlig avhengig av at man logger inn (samme konto som i forumet). Til gjengjeld kan man lagre flere handlevogner, og dermed enkelt sammenligne ulike oppsett. Beklager, kan ikke si noe tidspunkt for relansering enda. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå