Gjest Guest_Alex88_* Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Heihei, her er tingen: For ca en mnd siden ble det slutt mellom min eks og meg. Alltid vært litt drama nå og da, alltid fått hørt masse fra henne, mye drama (det var jeg som gjorde det slutt) men i det siste har det gått så å si ganske bra, hun har begynt å "levd sitt eget liv" for å si det sånn da, er kanskje på en ny gutt allerede. Helga som var nå, var jeg ute på livet, drakk en del og la an på ei venninne av eksen min (ei som jeg har snakket med utrolig lenge) og jeg tror jeg har følelser for henne, har hatt det ei stund før helga også.. Men ble vel enda mer klart at jeg liker henne nå. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvor god venninne er det av din eks? Og hvor seriøst vil du ha det med venninnen? Du skal være litt ego når det gjelder det motsatte kjønn, så du skal gjøre akkurat det du har lyst til å gjøre. Hvis du tror det kan bli et forhold ut av det, så skal du selvfølgelig gå for det. At eksen din er ei venninne av henne, er kun en detalj som kan gi en liten hump i veien. Men det er absolutt verdt det hvis du klaffer bra med denne jenta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå