Gå til innhold

Reklamasjonstid dusjhode - 5år?

Ekko

Anbefalte innlegg

Hei

Da vi bygget nytt hus kjøpte vi alt innhold til bad gjennom rørlegger (baderomsmbler, batterier, klosett etc)

Heriblandt kjøpte vi "dusjen", dvs dusjgarnityr , slange og dusjhode (regner med folk skjønner hva jeg mener).

Dusjhodet er av den litt fancy kostbare typen hvor man kan justere stårletypen mellom en del ulike modus ved å styre rundt et håndtak. (Vet at det er langt billigere som også har denne funksjonen.)

Problemet er nå at denne har sluttet å virke, dvs, den spyler samme stårle uansett hvilken innstilling vi setter den på.

Huset, og således dusjhodet, er 2,5 år.

Hadde dette vært et rimelig dusjohode til under 500 kr hadde jeg åpnet det, prøvd å fikse det selv og kjøpt nytt om jeg ikke fikk det til, jeg hadde ikke vurdert å reklamere på det.

Men pga prisen vegrer jeg meg litt for å leke max mekker på denne.

Dette bør vel være noe man bør ha 5 års reklamasjon på? Selv om det er en snodig måte å argumentere på så tilsier vel en pris på over 2500kr at dette er noe som bør vare lengre enn 2 år?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke snakket med selger, tenkte jeg bare skulle lufte og høre hva folk synes om det.

Hele garnityren er vel veiledende pris på litt over 3000, vi betalte vel 2100+moms. Så dusjhodet alene koster vel en 1500-2000kr veiledende vil jeg tro.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...