Mr_Tiger Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har hatt dette headsettet i 3 uker nå og er veldig fornøyd. Men, det er en ting som er litt plagsomt og det er at det er at den har en tildens til å slutte å virke hvis pc ikke er i bruk på en stund. Det jeg må gjøre da, er å dra ut usb kabelen og sette den inn igjen. Er det flere som har dette problemet og kan fortelle meg hva som forårsaker dette problemet. Bruker w7. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Kan ikke engang innstallere driverne uten at pc'en går amok. Endret 21. mars 2010 av Romis Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Tiger: Prøv en annen usb port på en annen usb kontroller (et hovedkort har flere kontrollere). Romis: Er du sikker på at du har rett driver? Last ned nyeste her: klikk Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har nå hatt G35 headsettet i noen uker og er generellt godt førnøyd. Det jeg savner: - Muligheten til å justere mikrofonenbøylen lengre ned og også mere ut. Må bøye på plastigg/gummien for å små justere. Men burde vært litt mer justeringer på den. - Headsettet er ett gamerheadsett, så til musikk så er det litt platt lyd etter mine ører, men det er helt ok egentlig. Men så er dette ikke noe dedikert musikk headset som nevnt da. - G35 driver panelet har litt for lite justeringsmuligeter når det kommer til equalizer for midtone etc, samt G knappene burde også hatt en "custom" funksjon som "tar opp(Macro)" det du velger å gjøre. Eller noe lignende. - Kabalen som er beskyttet av flettet ytterkappe har også en tendens til å komme borti genser etc, særlig om man har litt høy hals på genseren som er litt stiv. Da får man forplantet lett skrapelyd opp til venstre øre. Men dette venner man seg fort til å ikke gjøre. Bruk annen genser evt. Positive ting: - God "gamerlyd", får fram endel essensielle lyder bedre som kan være kritisk for å vite hvor en motstander befinner seg fra, hvor han/henne skyter fra etc. - Enkelt å mute mikrofon enten via knapp eller vippe mikrofonen opp. - Laaaang ledning, så om man kobler til bak på PC kabinett som står på gulvet ved siden av skrivebord så er ledningen mer enn lang nok for de fleste. - Voicemorphing : Morsomt av og til, men ikke noe must. - Digitalt, bruker USB port istedenfor vanlig minijack. Kan da koble til USB port på f.eks G19 tastaturet. Sikkert endel ting jeg har glemt har, skal slenge inn mer om jeg kommer på det. - Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Tiger: Prøv en annen usb port på en annen usb kontroller (et hovedkort har flere kontrollere). Romis: Er du sikker på at du har rett driver? Last ned nyeste her: klikk Det hjalp ikke:( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er det mulig å legge til andre programmer til makroknappene, annet enn de som er i interfacen fra før av? Prøver å få TS3 på makroknappene. Takker for svar Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 @Siemn Nop macro knappene blir styrt av logitech sin programvare som igjen er ganske låst. Det har gjort at jeg ikke bruker g knappene lenger. er liksom ingen bruksområde for dem med deres smale program kompatabilitet. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Er det bare jeg som har opplevd at ledningen krøller seg i tusen floker? Alle vennene mine som fikk headsettet etter meg har samme problemet. Noe jeg kan gjøre mot det? Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg bruker bare den feste greia som sitter på ledninga til å bundle sammen slacken i ledninga under pulten. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Og der gikk headsettet til helvete når jeg brøyt opp knutene. Da er det rett til komplett i morgen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Snurr headsettet i motsatt rettning så forsvinner alle de hærsens løkkene av ledning. Gjør jeg med mitt roccat kave hele tiden. Ellers er det bare og stoppe og snu og vende på det hele tiden, da dette skaper flokene. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ntå... er da ikke noe nytt at sånt skjer med ledninger, bare å holde headsettet i ledningen så den dingler, så retter den seg selv. Brukeren over her tok sikkert å skjærte dem opp og nå krever nytt... ? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Går det an å bruke G-knappene i Spotify? Litt seint svar kanskje... men nå kan i allefall G knappene brukes i Spotify. Corsair 2000 headsettet mitt gjikk til helvete i går så måtte finne G35 igjen. Neste sang, Pause, forrige sang funker nuh. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Har headsettet enda! Bedre sent enn aldri... Lenke til kommentar
warioman Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Stereo/Surroundlyd knappen brakk av når jeg såvidt var borti den. Kvaliteten på headsettet kunne derfor ha vært bedre etter min mening, men lyden er upåklagelig. Positivt: God lyd, Super Mic, Voice Changer, G knapper Negativt: Kan bli ukomfortabel ved lengre bruk, Ørekoppene klemmer litt for hardt mot hodet, Dårlig kvalitet på plasten. Som sagt, valgte å beholde headsettet pga lyden, men vurderte en stund å returnere det pga overnevnte grunner Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Bumper denne litt. Ser man får G35 til 749 i butikk, må være en good deal det ?. Yngste bror er på leting etter gamer headseat og vurderer Razer Tiamat til nesten 1700 spenn, har selv hat noen Razer produkter og er ikke imponert. Til gaming og skype må vel G35 være et bedre kjøp? spesielt med tanke på prisen. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Ny bump ... Har hatt min G35 en stund, men øreputene (?) (ear pads) har begynt å flasse av. Så etter bruk ligger det små svarte biter rundt omkring. Noen vet hvor en kan skaffe nye? Har sjekket hos Logitech men de selger visstnok ikke reservedeler. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 G35(sorry for å si det) er et søppelheadsett. Lyden er ok, men byggekvaliteten er elendig! Mitt g35 hadde aldri vært i bakken, eller skadet på noen som helst måte, men en dag jeg skulle ta det på så knakk høyre øreklokke rett av. Man kjøper g35 med det i bakhodet at det kommer til å knekke innen ett år. Dersom det ikke gjør det er du bare heldig. Komfortabelt over lengre bruk er det hvertfall ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå