Skriverier09 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er det noen her som har erfaring med bruk av Lamictal for behandling av Bipolar Lidelse 2? Eller generelle erfaringer ift bipolar lidelse? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Lamictal er et meidkament som brukes mest mot epilepsi og Bipolar I, altså en varianten der en har mest depressive episoder. Bipolar lidelse er en alvorlig psykiatrisk sykdom, der en svinger mellom oppstemthet og nedstemthet. Det er stor variasjon i sykdomsbildet, og mange grader av sykdommen. Dag Lenke til kommentar
Skriverier09 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Lamictal er et meidkament som brukes mest mot epilepsi og Bipolar I, altså en varianten der en har mest depressive episoder. Bipolar lidelse er en alvorlig psykiatrisk sykdom, der en svinger mellom oppstemthet og nedstemthet. Det er stor variasjon i sykdomsbildet, og mange grader av sykdommen. Dag Takk for svar! Jeg fikk diagnosen Bipolar i vinter etter mange år med berg-og-dalbane-tilværelse, og har nå fått Lamictal. Jeg sliter med bivirkninger, og etter 5 uker merker jeg ingen forskjell. Men jeg er kanskje for utålmodig..? June Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Etter fem uker med bivirkninger bør du kanskje ta dette opp med legen din, og se om du kunne få et preparat som gir deg mindre plager. Det er litt å velge mellom akkurat for denne type plager. Dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå