runehak Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 NRK er på utkikk etter noen i Trondheimsområdet som skal i gang med et prosjekt nå straks eller har et pågående prosjekt, og kan tenke seg å vise det frem på nett / TV. Ta kontakt via PM til meg om du er interessert eller kjenner noen andre. Mvh. Rune Håkonsen NRK Tekno / Spiller.no Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skulle ønsket det var tilbud i Stavanger-området, da hadde jeg gjerne skrevet meg opp så snart jeg er ferdig med Prosjekt: "Laptop". Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 jeg er fra folldal, edited kunne sikkert også joinet ^^ Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg er fra Melhus (2 mil fra Trondheim). Jeg holder på å starte et prosjekt akkurat nå, link i signaturen til Logg. Lenke til kommentar
runehak Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Takk for svar alle sammen, alle aktuelle vil bli kontaktet Og er det flere som vil melde seg på så rop ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå