Perfidus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg skal ta teori til mopedlappen og har lest nøye gjennom boka en gang og tatt testen på teoritentamen.no 20 ganger for å lære også 6 ganger med 0 feil. Er det noe mere jeg må lese på eller gjøre før jeg tar teoriprøva? Noen nettsider som er bedre enn teoritentamen.no? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du klarer den lett. Jeg leste gjennom boka en gang og bestod med 1 feil. Bare tenk logisk på spørsmålene så går det greit. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Aha, da blir det nok til at jeg prøver nå onsdag. Noe spesielt jeg burde lese eller gjøre dagen før? Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Få noen til å spørre deg ut fra boken. Prøv også å forbred deg på å lese spørsmålene nøye, analyser dem og finn ut hva de egentlig mener. Mye lurespørsmål. *Tegning som viser en vei, to kjøretøy, ett 50 skilt, en masse trær, ett "Forkjørsvei" skilt, en elg, og en sau.* "Du kjører moped A, i motgående kjørefelt kommer det en bil, bilen holder 50 km/t, du holder samme farten. Har du vikeplikt for høyre i denne situasjonen?" Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Tok prøva idag, hadde bare 2 feil så det gikk bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå