coverty1dk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei! Før kjørte jeg windows vista ultimate 64-bit og det fungerte helt greit. Installerte windows 7 32-bit for ville prøve det. Men det jeg fant ut med en gang var at kvaliteten på film var helt ræva. Alle filmene som jeg så på i vista med helt grei kvalitet, har kuka seg skikkelig i windows 7. Snakket med en kamerat og han snakket om å laste ned en codec? er ikke helt sikker. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med dette problemet? Takker på forhånd for alle gode svar:-) Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvilket program bruker du til å spille av filmfilene dine? Lenke til kommentar
coverty1dk Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Brukte VLC, men nå har lyd og alt klikka.... Nå har jeg bare bilde og litt lyd, hører ikke at folka snakker... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Prøv å endre "output module" for videoavspillingen i VLC: Tools - Preferences - Video - output (under Display). Her kan du prøve med Default og DirectX video output. Lenke til kommentar
coverty1dk Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Bilde har kanskje blitt en smule bedre men lyden er fortsatt borte i mkv. filer? og i avi. blir skjermen ganske liten? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Hei ! For å se video og høre på musikk i Windows trenger du kun to "codec`s" (filter) og ett program. Video : FFDshow (Velg den øverste) Lyd : Ac3 Filter (Velg 1.46 Stable) Avinstaller først alle codec-pakker og andre filter du måtte ha installert og avinstaller VLC, det må vel være den værste video/lyd avspilleren som eksisterer. Installer heller MediaPlayerClassic Disse tre er alt du trenger! Kos deg Trenger du videre hjelp er det bare å si fra. -Anders- Endret 12. oktober 2009 av XanderZ Lenke til kommentar
coverty1dk Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Heisann folkens! Jeg har funnet ut av problemet Takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 "Heisann folkens! Jeg har funnet ut av problemet Takk for hjelpen alle sammen " ------------------------- vil du dele løsningen med oss andre ? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja, det hadde vært greit Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Mulig denne funker for de med problemer. http://shark007.net/win7codecs.html Endret 13. oktober 2009 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå