Rudde Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Heisann, ser disse nVIDIA brillene krever 120Hz skjerm, og jeg syns ikke noe om den som er standar på komplett.. Noen som kan nevne noen 120 Hz skjermer? helst 24" 1920x1200/1080 Den skal altså ertsatte en Acer G24 så jeg vil ikke nedgradere.. - Takk for svar Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Samsung SyncMaster 2233RZ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Samsung SyncMaster 2233RZ Det er jo den standar skjermen som er hos komplett. Lenke til kommentar
cvitamin Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har også lyst på en 120hz skjerm, men finner ikke noen med HDMI.. Jeg spiller kun CS:S på pc'n, men vil gjerne koble på min xbox 360.. Får vel bare vente litt lengre da. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er jo den standar skjermen som er hos komplett. Jeg vet ikke hva du mener med "standard" hos Komplett, men dette er den skjermen som også finnes i en bundle med de 3D-brillene fra nVidia, også hos Komplett. Komplette spesifikasjoner finner du her. Andre alternativer, er muligens diverse LCD-TV'er med 120 Hz. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har også lyst på en 120hz skjerm, men finner ikke noen med HDMI.. Jeg spiller kun CS:S på pc'n, men vil gjerne koble på min xbox 360.. Får vel bare vente litt lengre da. Så lenge du ikke skal ha lyd på skjermen, så kan du bruke ett HDMI til DVI-adapter. HDMI er det samme som DVI, bare at det er lagt til lydsignal i kabelen til HDMI, og pluggen er ulik. F.eks. så ser dette adapteret ut til å være ett Dual Link DVI-D til HDMI-adapter, som burde gjøre jobben. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er jo den standar skjermen som er hos komplett. Jeg vet ikke hva du mener med "standard" hos Komplett, men dette er den skjermen som også finnes i en bundle med de 3D-brillene fra nVidia, også hos Komplett. Komplette spesifikasjoner finner du her. Andre alternativer, er muligens diverse LCD-TV'er med 120 Hz. Du sier det jo selv -.-' Men uansett så sa jeg at jeg ikke ville nedgradere. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Andre alternativer, er muligens diverse LCD-TV'er med 120 Hz. Ingen av dem kan ta 120Hz inputsignal. Dem bruker diverse strategier for å dobble og "mikse sammen" bilder for å få det til å se ut som det flyter bedre, kildemateriale er fremdeles i 24/30/60 bilder per sekund. 120Hz bruker dem internt slik at dem kan vise 30Hz og 24Hz flytende ved vise hvert bilde 4 (30Hz) eller 5 (24Hz) ganger på rad. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Ingen av dem kan ta 120Hz inputsignal. Dem bruker diverse strategier for å dobble og "mikse sammen" bilder for å få det til å se ut som det flyter bedre, kildemateriale er fremdeles i 24/30/60 bilder per sekund. 120Hz bruker dem internt slik at dem kan vise 30Hz og 24Hz flytende ved vise hvert bilde 4 (30Hz) eller 5 (24Hz) ganger på rad. Nja, det er vel en sannhet med modifikasjoner. nVidia her gitt ut denne listen over kompatible skjermer, TV'er og prosjektorer. Edit: Dog ingen LCD-TV'er som jeg skreiv opprinnelig. Endret 12. oktober 2009 av sofTest Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Ingen av dem kan ta 120Hz inputsignal. Dem bruker diverse strategier for å dobble og "mikse sammen" bilder for å få det til å se ut som det flyter bedre, kildemateriale er fremdeles i 24/30/60 bilder per sekund. 120Hz bruker dem internt slik at dem kan vise 30Hz og 24Hz flytende ved vise hvert bilde 4 (30Hz) eller 5 (24Hz) ganger på rad. Nja, det er vel en sannhet med modifikasjoner. nVidia her gitt ut denne listen over kompatible skjermer, TV'er og prosjektorer. Edit: Dog ingen LCD-TV'er som jeg skreiv opprinnelig. Meningen med denne tråden er å finne # Desktop Displays * Samsung® SyncMaster 2233RZ 120 Hz LCD display * ViewSonic® FuHzion™ VX2265wm 120 Hz LCD display * 100 Hz and higher analog CRTs Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Siden 120 Hz LCD-skjermer større enn 22" tilsynelatende ikke finnes enda, så vil ditt eneste alternativ være om du finner en brukt 26" CRT på Finn, QXL eller Bruktmarkedet. 26" CRT tilsvarer 24" LCD i størrelse. CRT-skjermene er heller ikke i Wide-format, så oppløsningen vil normalt være 1600x1200, om jeg husker riktig. Nye CRT'er er vel borte fra de vanlige salgskanalene. Det er mulig at importøren av NEC kan spesialbestille, til en ublu pris. For spesifikasjoner, Google er din venn. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Siden 120 Hz LCD-skjermer større enn 22" tilsynelatende ikke finnes enda, så vil ditt eneste alternativ være om du finner en brukt 26" CRT på Finn, QXL eller Bruktmarkedet. 26" CRT tilsvarer 24" LCD i størrelse. CRT-skjermene er heller ikke i Wide-format, så oppløsningen vil normalt være 1600x1200, om jeg husker riktig. Nye CRT'er er vel borte fra de vanlige salgskanalene. Det er mulig at importøren av NEC kan spesialbestille, til en ublu pris. For spesifikasjoner, Google er din venn. Da venter vi på 24" LCD!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå