Gjest Geraldine Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei! Jeg er en jente på 20 år.. Har sliti med mage smerter i 5 år nå, så altså da jeg gikk i 10nde klasse startet problemene mine for fullt. Det har svidd stikki og gjort forferdelig vondt pluss at jeg alltid har hatt MYE luft i magen. Legen har alltid påstått at jeg har angst og gir meg bare mer og mer piller og vil ha meg til psykolog. For ca 2 år siden byttet jeg lege og fikk tatt CT undersøkelse, der fant de cyster på eggstokkene mine. Så gikk turen til gynokolog, men der sa de at de ikke kunne se noe som helst av cyster så jeg hadde vel bare hatt luft i magen sa de.. Nå har jeg sliti i 5 år og begynner å bli ganske deprimert av dette. Fikk en datter i Januar og etter fødselen har smertene mine blitt MYE verre.. har sinnsyke kramper og føles ut som jeg får støt i rompa og smerter i underliv og mage og, men disse smertene i rompa er dette som virkelig ødelegger meg. Føler at disse plagene har ødelagt mye av den fine tiden jeg kunne hatt med babyen min da jeg alltid må være så sykt forsiktig og ikke tørr å gjøre mye alene. Fikk endelig tatt ny ct og der fant de STOR cyste på ene eggstokk og mulighet for betennelse, men IGJEN påstår gynokolog at disse cystene ikke finnes.. Så nå trenger jeg hjelp! Er det noen der ute som har noen svar? Jeg har prøvd så mye nå at jeg bare vil gi opp, men kan jo ikke det når jeg har en liten jente å ta meg av, noe jeg kunne ønske jeg kunne gjøre lykkelig og smerte fri. PÅ forhånd takk! Lenke til kommentar
Akleja Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ettersom de har funnet cyste på eggstockene på CT, så foreslår jeg at du bytter gynekolog. Snakk med fastlegen din og få han/hon til å hjelpe deg. Vil han/hon ikke hjelpe deg, så prøv å bytte fastlege. Lykke til! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er det noen der ute som har noen svar? Hei. Det er De som sitter med svarene. Kommer smertene i periode? I såfall når? per dag? Per måned? Vaio Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 hva består kostholdet ditt av? Lenke til kommentar
Gjest Geraldine Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ettersom de har funnet cyste på eggstockene på CT, så foreslår jeg at du bytter gynekolog. Snakk med fastlegen din og få han/hon til å hjelpe deg. Vil han/hon ikke hjelpe deg, så prøv å bytte fastlege. Lykke til! Har fått time hos overlege i gyneokologi nå så får jeg se om de finner noe da, men tviler.. har gitt opp litt etter så mange år med smerter.. Fast legen min er bare vikarer hele tiden så vanskelig å forholde seg til en lege, slitsomt. Og alle påstår jeg bare har angst. Men tusen takk for svar , og at du tok deg tid til å lese ! Lenke til kommentar
Gjest Geraldine Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Er det noen der ute som har noen svar? Hei. Det er De som sitter med svarene. Kommer smertene i periode? I såfall når? per dag? Per måned? Vaio Smertene er her hver dag, men blir forferdelige da mensen kommer, og når jeg må på do. Kan ikke holde meg ett sek omtrent når jeg må på do, slitsomt når man gjerne vil gå på kino osv.. så låser meg for det meste inne. Takk for svar;) Lenke til kommentar
Gjest Geraldine Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 hva består kostholdet ditt av? Vel, prøver jo å leve sunt da.. Har bodd ett år med kjæresten og datteren vår nå, så det har jo blitt litt forandret siden jeg bodde hjemme med familien. Men smertene har jo vært her i mange år nå så vet ikke hva jeg skal prøve da. Kunne jo prøvd å kutte ut melk og mel osv kanskje. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå