frode8 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Skal kjøpe meg en ny kameramobil. Har nå en SE C905, men den begynner å bli litt skrøpelig :/ Så lurte på om det er noen som har en bra kameramobil å anbefale? Har sett litt på SE C903, men da må jeg ned i pixler, men det trenger jo ikke å bety så masse... Har ikke så veldig lyst på touch-telefon, så fremst den ikke har taster i tillegg Forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Foreslår som alltid Nokia n82 jeg.. Kanskje (kanskje) en ørliten nedgradering i bildekvalitet, men videofunksjonen er veldig god, telefonen kan "alt", og den er veldig billig. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 N82 har jo bra kamera da... Og ekte blits! Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 N82 har jo bra kamera da... Og ekte blits! Er veldig enig. Har hatt den før, men savner cyber shot, slik at jeg kan ta bilder av ting i bevegelse. Det er det eneste med kameraet jeg kan si noe negativt om... Men den er et godt alternativ Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ellers kan du se på SE Satio, selv om det er touch uten taster så skal den ha et fantastisk kamera:) Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Ellers kan du se på SE Satio, selv om det er touch uten taster så skal den ha et fantastisk kamera:) Ser ut som det kansje blir Samsung sin nye Pixon 12; http://www.amobil.no/artikler/samsung_pixon_12/72437 Er bare å vente til julelønna, å kjøpe den i julegave til meg selv (hvis det ikke dukker opp noe annet spennende...) Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Lyden i mp3 spilleren suger da. Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Lyden i mp3 spilleren suger da. ja, den gjør visst det. får vente å se hvordan satio gjør det på testen aino har vel samme kamera som w995, så den er vel ikke så godt alternativ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå