RoXx Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har hatt spenstige pingverdier og nærmest ubrukelig nett siden lørdag:/ Den stakkar ruteren er trist også, slår seg av når jeg skremmer den med torrents. Til og med hjemmesida til Telenor har takket for seg:S Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hos meg står det at nettsia er nede pga. vedlikehold. Har dog ingen problemer med nettet. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Sendte inn klage igår til de... nå har de hjulpet til ved å senke hastigheten ned til 128kb opp og 1248 ned. Kjempefix! Nå er ikke nettet bare ustabilt, det er vanvittig tregt. Hadde de sjekket... så burde de visst at linja tåler minst 10mbit. Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Virker som om dns serverne deres har problemer fra der jeg sitter. Torrenter flyr avgårde men nettsider kommer og går litt som det passer dem. Noen som vet hvordan man skifter DNS oppsettet i routeren til telenor? Det er en speedtouch 780. Endret 11. oktober 2009 av cm630et Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 De har satt ned hastigheten vår også, og vi hadde ikke akkurat for mye fra før. Det blir sikkert en telefon til dem snart, for det har vært slik litt for lenge nå. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har ikke noen problemer med nettet som jeg har lagt merke til. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Virker som om dns serverne deres har problemer fra der jeg sitter. Torrenter flyr avgårde men nettsider kommer og går litt som det passer dem. Noen som vet hvordan man skifter DNS oppsettet i routeren til telenor? Det er en speedtouch 780. Har en thompson St780 selv gitt. Ser ikke ut til at du skal borti DNS oppsettet på denne:P Har kommet en ny firmware også ser jeg... Har en følelse at denne ikke hjelper situasjonen. Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Her i huset hadde vi masse problemer i ca to uker for omtrent to uker siden. Etter at noen folk fra Telenor hadde kommet og gått noen ganger gikk det til slutt bedre. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Her i huset hadde vi masse problemer i ca to uker for omtrent to uker siden. Etter at noen folk fra Telenor hadde kommet og gått noen ganger gikk det til slutt bedre. Sendte inn feilmeldingskjema på lørdagskvelden, får vel ta en liten telefon i morgen å spørre hva som foregår. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) DDoS angrep mot flere bedrifter i Norge siden torsdag/fredag Angrepet er ikke kritisk så det skal ikke føre til de store forsinkelsene - Prøv å bytt til en annen DNS-server Endret 12. oktober 2009 av Youcef Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da vil jeg anbefale opendns Fungerer som fjell! Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Da vil jeg anbefale opendns Fungerer som fjell! Får ikke endret DNS lokalt:/ Muligens hvis jeg setter opp nettet ifra scratch igjen. Evt hive på en switch:P jaja, skal prøve en tlf til Telenor nå og se om de har noen fornuftige løsninger:) Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da vil jeg anbefale opendns Fungerer som fjell! Får ikke endret DNS lokalt:/ Muligens hvis jeg setter opp nettet ifra scratch igjen. Evt hive på en switch:P jaja, skal prøve en tlf til Telenor nå og se om de har noen fornuftige løsninger:) Er det jobb PC det er snakk om her? Om du har admin rettigheter til PC`en så kan det settes lokalt på PC`en. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Akkurart samme her i Kristiansand, hvor de har installert Fiber Net en del plasser, ustabilt som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå