_powerade_ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Heisann, Lastet ned VS2010 en dag her (v10.0.20506.1). Synes den funker bra jeg, men den er så sykt treg. Treg til å starte, treg til å kompilere... Er det flere som opplever dette?? Pluss at den krasjer når jeg trykker på 'View application events' i Project > Properties... Men dette er vel sikkert en bug?! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Den går veldig tregt hos meg og, dessuten funker det ikke å kompilere C++ programmer fordi en eller annen lib fil mangler. Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Får håpe dette er noe de kommer til å fikse da... Veldig spesielt det problemet du nevner da, at du ikke kan kompilere C++. Slikt burde vært klart før de la det ut til nedlasting... Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Slikt burde vært klart før de la det ut til nedlasting..."beta". Dette kan være problemer som oppstår på enkelte maskiner når spesielle forhold er til stede. Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Slikt burde vært klart før de la det ut til nedlasting..."beta". Dette kan være problemer som oppstår på enkelte maskiner når spesielle forhold er til stede. Joda, jeg er klar over at det er en beta . Men jeg synes alikevel at kompilering er såpass essensielt at det er noe som skulle ha vært i orden... Endret 13. oktober 2009 av _powerade_ Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Forresten, er det noen som vet hvor jeg finner MSDN Library for Visual Studio 2010?? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tror ikke du finner det for betaen. Som regel så legger de med et snapshot av MSDN med Visual Studio på en DVD. For betaen er dette neppe viktig, siden de fleste forhåpentligvis ikke lager produksjonsprogrammer i en beta versjon. Bare bruk online versjonen istedet, litt tregere, men bra nok. Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Ok, for nå googler jeg hvis det er noe, for når jeg trykker F1, så kommer jeg bare til en side der det står at de ikke finner det jeg søkte etter... Så du mener at det går an å komme til onlineversjonen hvis en trykker F1?? Eller mente du at man må google? Evt gå til microsoft.com/msdn?? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hos meg kommer jeg til online versjonen... hmmmm... Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Eksempel: Jeg holder musepekeren over teksten Integer og trykker F1 Firefox starter opp med denne adressen i adresselinjen: *ttp://msdn.microsoft.com/query/dev10.query?appId=Dev10IDEF1&l=nb-NO&k=k(VB.INTEGER);k(category-".NETFRAMEWORK;V2.0")&rd=true * = h Deretter endres adressen til... http://msdn.microsoft.com/nb-no/library/ms123402.aspx ...hvor jeg får beskjed om at de ikke finner innholdet jeg ba om... Weird... Drygt å måtte google hvis en lurer på noe... Endret 15. oktober 2009 av _powerade_ Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 I Opera har jeg lagt inn MSDN som søkemotor, så jeg kan for eksempel skrive "m Integer" i addressebaren så søker den etter integer på MSDN ^^ Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Nais ^^ Går det ikke an å gjøre det med Firefox og da?? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 VS 2010 er beta, så sier nesten seg selv at den skal være litt treg Husker 2008 Betaen også var treg Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Joda, er vel litt av sjarmen med at det er en beta Har faktisk ikke prøvd VS 2008, så det er godt mulig at den betaen også var treg Men håper at det ferdige produktet blir kjappere da, ellers så tror jeg at jeg må oppgradere PC'n for noen høvdinger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå