superinvestoren Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 God kveld, forumskribenter. Sliter med å finne den riktige trenchcoaten! Vet ikke helt hvordan man definerer det på klesspråket, men den skal være litt smal. Og ikke altfor mange knapper og andre unødvendige detaljer.. Den bør helst fåes kjøpt i Oslo-området. Hvor mye jeg er villig til å betale, kommer litt an på hvordan den er - så kom med prisuavhengige tips Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Sjekk ut burberry Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er på jakt etter et noe mer konkret tips enn navnet på et klesmerke.. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Skal du ha en klassisk trenchcoat bør du ta turen, som snaffle sier, til Burberry på Steen & Strøm. Det er ikke bare "et klesmerke", men designeren av selve trenchcoaten. Du bør kunne finne noe på Steen & Strøm, Ferner, Gunnar Øye osv. Eller om du vil litt ned i pris finner du sikkert noe på Zara. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Ja, jeg har fartet rundt i alle nevnte butikker og er dritt lei av å ikke finne den rette.. Derfor hadde det vært veldig hyggelig med bilder av noen konkrete Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Burberry-trench: [/img]Koster i overkant av 10 000 og varer deg resten av livet og litt til... Endret 7. november 2016 av Camrot Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Burberry-trench: /img]Koster i overkant av 10 000 og varer deg resten av livet og litt til... Ikke verdt detOg ingen klær varer resten av livet. Da skal du ha en ganske tamm livsstil. Endret 7. november 2016 av Camrot Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hey Rorschach. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Og ingen klær varer resten av livet. Da skal du ha en ganske tamm livsstil. Om du tar vare på plaggene gjør de det. Mamma har sikkert hatt Burberry-trenchen sin i 30 år. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 11. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Glemte å takke for hjelpen... Ble ikke den modellen avbildet ovenfor, men en kortere en i samme farge Men nå trenger jeg et nytt tips... hehe... Etter å ha sett mr. bass i en oransje en, fikk jeg lyst på en med en mindre normal farge. Hadde vært fint om noen visste om et sted hvor jeg kan finne trench coats i andre farger enn sort og beige.. Har lyst på oransje, og kanskje også rød.. I Oslo.. Og den bør vel egentlig være litt billig, ettersom den sikkert ikke kommer til å bli brukt så ofte.. Siden mr. bass vanker her på forumet, kanskje han kan fortelle hvor han kjøpte sin oransje? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Trur nok ikke Charles er såpass fan av seg selv, at han har kjøpt en oransj trench. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Rød trench blir veldig feminimt. Du kommer til å se ut som en gatearbeider i oransj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå