Furyfax Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei, jeg har en VW passat 2006 stasjonsvogn. Jeg har sett et kit som finnes som heter streetfighter wide body kit som jeg synes er fett. Men finner ikke noe lignende som passer til stasjonsvogn. Noen tips om wide bodykit som kan passe? Eksempel på streetfighter kit'et: Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og det der var tøft??? ja ja, hver sin smak, men jeg håper den bilen har minst 500hk, hvis ikke så blir det jo bare for dumt... Hør med norsk bildelsenter, de kan vw og audi Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva med å prøve: Oettinger: Votex: Da har du jo en bil som det går ann å kjøre med i dagslys også! Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Takk for innspill. Eg har allerede diverse fra ABT (ABT Frontspoiler, ABT Hekkspoiler, ABT Sportunderstell, ABT Sportseksos, ABT Motortuning 140->170, ABT 19" alu.felger/sommer- ABT 18" alu.felger/vinter, ABT Matter/gearknop) Men jeg er på utkikk etter et bredde kit som får bilen bredere. Så vurderer om det finnes noe som faller i smak og passer til stasjonsvogn å bytte til et bredde kit. Dårlig kveldsbilde: Lenke til kommentar
Rick Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hva med å bare valse buene MYE? Personlig syns jeg det er finere enn de fleste widebody kit som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå