GoldenBoys Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Noen som vet hvor langt det er fra gardermoen til kiel ferga? hvilken buss jeg må ta osv.. Vi stikker på tirsdag. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vel, du kan ta flytoget fra Gardermoen til Oslo s, ellers går også Flybussen minst en gang i timen. De har også studentrabatt (om du er kvalifisert for det). Fra Bussterminalen går det en buss til Kiel-ferga (Color Line har egne busser). Fra Gardermoen til Oslo tar det roughly 45 min med buss, give or take noen minutter. Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Vel, du kan ta flytoget fra Gardermoen til Oslo s, ellers går også Flybussen minst en gang i timen. De har også studentrabatt (om du er kvalifisert for det). Fra Bussterminalen går det en buss til Kiel-ferga (Color Line har egne busser). Fra Gardermoen til Oslo tar det roughly 45 min med buss, give or take noen minutter. Ok, takker og bukker. Vet du hvor ofte colorline sin buss går? hva det koster etc.. Endret 11. oktober 2009 av GoldenBoys Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Du skriver "vi". Er dere tre eller fler anbefales en taxi med fastpris. Da kommer dere til døren uten noe stress og til omtrent samme kostnaden. Selv ville jeg tatt taxi om det var kun min kone og meg. Flytoget oppgir 170,- pro pers for enkeltbillett. I tillegg kommer transport til kaien. Norgestaxi oppgir fra 610,- og jeg mener det er mulig å finne det billigere. Er det å holde kostnadene nede tar dee flybussen i stedet for toget. Her får en forøvrig rabatt om en har TPC-kort hos SAS. Når dere er ombord sikrer dere der et bord i usiktsbaren og nyter utseilingen og en kopp kaffe (eller noe annet). Sam Endret 11. oktober 2009 av SamBell Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 102,- med NSB til Oslo S. Tar 23 - 37 minutter avhengig av hvor lokalt tog du velger. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 På flybussen koster det 75 kr for student/militær/under 16 eller 140 kr for voksen. Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Ok, takker for svar. Når man finner seg en taxi, må man be om fastpris før turen starter da eller? Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja, for ellers vil det koste over 2000kr for dere Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ok, takker for svar.Når man finner seg en taxi, må man be om fastpris før turen starter da eller? En må ikke, men det lønner seg. Et søk på Gardermoen/Taxi/Fastpris gir et par stygge historier. Jeg forventer ikke at alle sjåførene er så ille, men det er ingen grunn til å ta sjanser. En del av bilene har også "fra-priser" på bilene og om jeg ikke husker feil står det oppslag på holdeplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå