Mr Pepe Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei ! Jeg kjøpte en tv for ca 7-8 måneder siden. Det var på lefdal i sandvika. Det jeg lurer på om jeg kan dra ned til alnabru i oslo lefdal og reklamere for den der? ? Siden den ene hdmi inngangen ikke fungerer. og jeg har ikke tillgang til å dra til sandvika. Takk for svar Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det enkleste er å spørre i butikken Tror det er forskjellig praksis på det, og butikken kan også være snill. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Det enkleste er å spørre i butikken Tror det er forskjellig praksis på det, og butikken kan også være snill. Okei, jeg får vel ta og ringe ned i MORRA. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Samme kjede, så det skulle vel ikkje bety noko? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det skal ikke spille noen rolle så lenge du har kvitteringen. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Det skal ikke spille noen rolle så lenge du har kvitteringen. Konge ! Jeg har kvitteringen seff Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det skal som flere sier være null og niks av problem. Bra du har tatt vare på kvitteringa . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå