nordemoniac Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei! Har spilt en del FFXI i "mine yngre dager"... Ser at det koster €12,95,- pr måned, eller $12,95,- pr. måned. Det jeg ser her, er jo at det er mye å spare? 110,- eller 75,- liksom... Er det mulig å betale i en annen valuta? Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei! Har spilt en del FFXI i "mine yngre dager"... Ser at det koster €12,95,- pr måned, eller $12,95,- pr. måned. Det jeg ser her, er jo at det er mye å spare? 110,- eller 75,- liksom... Er det mulig å betale i en annen valuta? Om du benytter deg av en proxy saa gaar det kanskje. Men er ikke umulig at du kan miste kontoen din om du gj0r dette... Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei! Har spilt en del FFXI i "mine yngre dager"... Ser at det koster €12,95,- pr måned, eller $12,95,- pr. måned. Det jeg ser her, er jo at det er mye å spare? 110,- eller 75,- liksom... Er det mulig å betale i en annen valuta? Om du benytter deg av en proxy saa gaar det kanskje. Men er ikke umulig at du kan miste kontoen din om du gj0r dette... Ah, ok.. De går på IP... Hm... Kjipt! Står jo om man endrer kort "If you have previously payed in USD, you may continue." Men det er jo dessverre ikke tilfelle for meg uansett =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå