Gjest Bergennn Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei! Jeg traff ei jente som jeg ble veldig forelska i, vi gikk sammen i 4-5 dager og hadde det veldig greit . Tegnene fra henne virka ganske tydelig at følelsene gikk begge veier. Men! Siste dagen vi gikk sammen så slapp hun den bomba, hun hadde hvis en kjæreste ja...(luremus alarm) Og jeg hadde fått så mange grønne lys at jeg trodde ikke hun hadde noen kjæreste jeg vel. Jeg er mann nok til å komme over dette selvfølgelig, det bare svei litt på pungen. Noen som har hatt lignene situasjoner? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ja, det er surt, og jeg har selv blitt lurt på denne måten, men livet går videre. Så lenge hun ikke har lovet noe konkret, og det ikke har gått så langt som at dere har faktisk rota m.m, så er hun ikke luremus etter mitt skjønn. Heller bedre at hun sa i fra nå, enn at hun lot det gå enda lenger. Kanskje hun heller ikke klarte å bestemme seg før nå, det kan jo faktisk skje. Lenke til kommentar
Gjest Bergennn Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kan være å gå litt langt med å kalle henne for luremus. Men det var som om det gikk bare en vei ikke sant Noe må være klart, jeg fant ut at hun hadde kjæreste. Det var ikke henne som sa det til meg Det hadde vært mye bedre for meg om det var hun som hadde sagt det selv i stedet. Hele tiden hadde jeg en mistanke om at det kunne være slik, men hun oppførte seg som om hun var singel. Og selvfølgelig gikk jeg lenger og lenger frem for jeg var 99% sikker på at hun var singel og ville tatt dette videre. Men men, vi får forbli venner Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sikker på at hun ikke vil mer selv om hun har kjærest? Lenke til kommentar
Gjest Bergennn Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sikker på at hun ikke vil mer selv om hun har kjærest? Slike tegn hun viste og på måten hun oppførte seg før jeg fant ut av at hun hadde kjæreste ville for enhver gutt se ut som at hun ville mer , og som sagt, jeg førte dette videre steg for steg helt til alt ble snudd på hodet. Men for å svare på det egentlige spørsmålet ditt: Det er litt forvirrende kommer ann på hva du mener hehe. Men hvis du tenker på et forhold så er det vanskelig å si, men det kunne godt være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå