Datass Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei. I løpet av uken skal jeg kjøpe ny xbox mulig en Elite, og jeg vil overføre min gamle profil over til den nye HDD men hvordan? Takker så my for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 skal du ha saves og alt mulig eller bare live profilen? hvis det er live profilen du skal ha så er det bare å gå på recover gamertag på den nye boksen. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 og hvis du skal ha med deg saves må du enten ha et hdd overføringskit, som du da får hos microsoft ved å fylle ut et skjema (med serienummer til din nye elite konsoll) eller så kan du bruke en memory unit (brukte å følge med arcade maskinene. overføringskittet vil da være best for det overfører alt av demoer og div. Som kjent så er profilen din tilknyttet xbox live så gjør som Lord Nuker sier. et tips, xbox elite kommer med 250gb hdd rundt den 23 oct (forza versjon) og 10.nov med modern warfare versjon. Lenke til kommentar
Datass Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Okei, takker så mye for svar. Tenkte ikke på "recover gamertag" Har spart opp 2500 KR til Elite, tenker meg om det kommer 250GB så blr vell den dyrere. Må ha xbox klar til forza 3 of jeg får ikke penger før neste mnd. =) Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Istedet for å opprette en ny tråd, slenger jeg ut et spørsmål her... Jeg har en 20-gb arcade, og kameraten min har en elite. Jeg har planer om å kjøpe en 120gb HDD fra dealextreme, kunne jeg da bestilt slik en HDD-transferkit fra Microsoft med hans serienummer , siden kabelen og cd ikke følger med? Endret 12. oktober 2009 av Android09 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå